BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 10 września 2011, 19:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
IMO uwazam ze podmienia sie raczej auta 2-3 letnie z kosmicznym przebiegiem, bo w takim przypadku jest wymierny zysk. Przy starych samochodach to i tak trafi sie ktos, kto kupi, wiec nie ma wielu chetnych na takie kombinacje. Koszt wymiany foteli, kiery i elementow tapicerki, bedzie wtedy niewspolmierny z zyskiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 07:47 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Odgrzewam po zabawie pa softem. Sprawdziłem sobie przebieg samochodu w kilku modułach i wyszło w dde, że ma przebieg 655 tys km. Reszta modułów pokazuje przebieg 306 tys km. Stan wizualny miejsca kierowcy nie wskazuje na duże zużycie, może poza kierownicą na której przetarła się skóra. Jest możliwość, że ktoś cofając przebiegł nie był w stanie zmienić przebiegu w dde, czy może bardziej prawdopodobne jest, że dde jest wymienione?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 31 sierpnia 2014, 09:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
w ilu modułach pasoft pokazuje przebieg w e39 poliftowym w dieslu ??
pytam z ciekawosci bo moja 97rok bezyna tylko w dwóch :) dme i lcm

a patrzałeś w inpie ile dde ma przepracowane moto godzin ? bo z dieslu pokazuje
i nie wiem czy poliftowe e39 pokazuje tez liczbe nacisniec hamulca tak samo jak e46
z tych informacji tez idzie okreslic przebieg

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 2 września 2014, 13:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Przebieg znalazłem w 4 modułach. Kiedyś widziałem te moto godziny i pokrywały mi się z przebiegiem na liczniku, coś mi się kojarzy, że prędkość jaką do liczenia brałem to ok. 60 km/h. Muszę to jeszcze raz zobaczyć. A gdzie szukać ilość naciśnięć hamulca? Co do określenia przebiegu to myślę, że przy przebiegu 650 tys km dolewki oleju były by większe niż 1l/15 tys km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 2 września 2014, 15:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 128
Lokalizacja: 3city
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47N eu4
panowie a w e46 2004 jak sprawdzic ptzebieg w modulach? inoa i dis doatepny. moduly skanowac NCS? prosze o ścieżkę

_________________
Dla potrzebujących. Diagnostyka INPA, DIS, kodowanie NCS- Trójmiasto.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 2 września 2014, 15:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
pryjom napisał(a):
A gdzie szukać ilość naciśnięć hamulca? Co do określenia przebiegu to myślę, że przy przebiegu 650 tys km dolewki oleju były by większe niż 1l/15 tys km.


nie wiem do konca czy w e39 poliftowej to jest bo w przedlifcie napewno nie ma a w e46 jest napewno w przed lifcie i po lifcie

co do przebiegu 650 tys to taki przebieg mozna by juz zauważyć gołym okiem wnetrze juz powinno byc dosc mocno zmeczone albo zatyrane bym powiedzial :) no chyba ze jest wstawione nowe

idealsound napisał(a):
panowie a w e46 2004 jak sprawdzic ptzebieg w modulach? inoa i dis doatepny. moduly skanowac NCS? prosze o ścieżkę



moduły skanujesz pasoftem 1,4,0 w wersji demo mozna to zrobic nie potrzeba pełnej
w e46 mozesz sprawdzic ilosc nacisniej hamulca i motogodziny jak masz diesla
poszukaj sobie tematów w necie i na forum pełno

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 3 września 2014, 06:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
No właśnie, poza skórą na kierownicy moim zdaniem wszystko inne w dobrym stanie. Mam jeszcze pytanie co do pa softa. Zainstalowałem wersję demo i nie mogłem zrobić korekty przebiegu na nowym liczniku, było napisane że funkcja nie dostępna w wersji demo. Odczyty wszystko było. Zainstalowałem pełną wersję i nie widzi ona kabla. Co z tym zrobić? Nawet wersja 1.3.6 nie widziała kabla.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] oryginalny przebieg
PostNapisane: 3 września 2014, 06:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 46
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
Ja jak sobie dorabiałem kluczyk, elektryk stwierdził że na lczniku mam 400 tyś km i zgadza się to z pamięcią w kluczyku, natomiast w pamięci w lampach i w EWS mam ponad 800 tyś km. Powiedział że często to się zdarza w E39 (nie uzasadnił powodu) i mam się tym nie przejmować bo stan auta w ogóle na to nie wskazuje (np. skóry jak nowe bez jakichkolwiek przetarć). Pośmialiśmy się że jak ma ponad 800 tyś km to E39 musi być bardzo dobrym autem że po takim przebiegu jest w tak dobrym stanie :)
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL