Jasonos napisał(a):
Masters napisał(a):
1 co na waszym miejscu najmniejszym kosztem bym sprawdził to kochane cewki zapłonowe. I nie pojedynczo, ja kupiłem 2 nowe i wymieniałem po 2 i nic to nie dało dopiero gdy miałem 3 to była poprawa. A kupiłem 3 nowe ponieważ po podmiance wszystkich auto chodziło nie do poznania.
Także bardzo często mi gasło przy ruszaniu. U mnie dodatkowym objawem było po przejechaniu np 100KM szarpanie w zakresie 1-2tyś obr ale takie przy pełnym gazie. można to sprawdzić np mając 1,5 tyś obr na 3 biegu i depnąć do oporu.
W razie czego służę pomocą na śląsku cewkami do m52

(w sensie chwilowej podmianki).
Proponuję również sprawdzić ostatnią cewkę tą pod podszybiem wyciągamy patrzymy czy jest sucha

.
P.S
U mnie cewki na zimnym działały bez zarzutu dopiero po nagrzaniu nabierały ochoty na kankana
Kurcze ... może faktycznie coś w tym jest, bo kiedyś po wymianie świec.. wtedy też przeczyściłem cewki, auto chodziło oki i potem po dwóch miechach znów kankan jak to mówisz...
Też mam to "szarpanie" ale nie jakieś mocne, ale czuć jakby nie mógł spalić wszystkiego pod świecą...
Warto kupować nowe zamienniki? czy jednak nówki ori ?

Przy takiej ilości ja poskąpiłem i kupiłem meyle i jestem zadowolony na 3 szt to 300zł zaoszczędzone. A z czasem pewnie reszte też wymienię.
Gdybym miał lepsze dochody to pewnie bym kupił ori ale czy warto ciężko powiedzieć najlepiej pytaj stone on sie na tym zna

.
tak więc 300zł wydane 3 cewki nowe i koniec nerwów.
http://!_nie_reklamujemy_!Jeśli chodzi o szarpanie to jak masz benzyne to bardzo ciężko to wyczuć dopiero po długim obciążeniu auta będzie to bardzo mocne szarpanie a tak to mini przerywniki. Na Lpg dosyć szybko i mocno to widać. Jeśli cokolwiek przerywa do 2 tyś a powyżej ok to proponuje wymienić uszkodzone cewki i autko poczuje zew młodości.
Ale na początek odkręć cewke pod podszybiem i zobacz czy ma sucho troszke głupio jest to pomyślane bo centralnie na cewki wylewa się woda z tego podajnika co jest tam filtr, osobiście wsadze w ten kanał wylotowy węża jakiego tak by woda ściekała obok silnika a nie na niego.
nixon111 napisał(a):
miales tyle w barach czy psi?kolega w m54b25 ma na 3cylindrach 10.5-11 a na pozostalych 3 9.5bara.czy powinien sie juz martwic?co moze z tym zrobic?zdjecie glowicy i co dalej?czy przytkana odma moze miec wplyw na cisnienie na cylindrach?
Poczytaj na forum z tego co wiem jest szansa poprawy poprzez odkręcenie świec wlanie tam nafty, zostawiasz to na noc rano odkręcasz olej i go wylewasz. Wlewasz nowy olej i jest szansa że z 9,5 skoczy do 10,5-11

Poczytaj na forum