BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2024, 08:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
Proszę wybaczyć moją dociekliwośc, jednak nie miałem jescze nigdy tak bliskiej styczności z E39..
Trapi mnie te zawieszenie własnie , stą pojawia się moje kolejne pytanie..
Sam wahacz raczej wydaje mi się jest trudno zgiąć czy uszkodzić.. Czy nie da się zniwelować kosztów jak to miało włąsnie miejsce w E36 wymieniając same małe elekmenty typu sworznie itp ? ? Czy są to elementy niewymienne w tych wahaczach ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Wymienia się całe wahacze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
jeżeli mowa o samych sworzniach to są nie wymienne ale wachacze posiadają też tuleje gumowo metalowe które normalnie można wymienić np koszt do przodu 50zl sztuka a częściej ulegają właśnie te tuleje

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Owszem, można wymieniać same tuleje i sworznie (sprzedaje te drugie ktoś osobno?), tylko i tak trzeba całość z auta wydrzeć i zakładając z powrotem mieć pewność, że są 100% proste.

Trudno uszkodzić to jest wahaczy podczas jazdy - tym bardziej stalowy, ale ...
Przy wymianie samych tulei dochodzi kwestia posiadania prasy, a nie każdy warsztat ją ma. Zwykle wymieniacze (bo mechanikami bym ich nie nazwał) używają do tego młotków i innych dziwnych narzędzi z wiertarkami i palnikami włącznie. Wymianę tulei wózka przy pomocy młotów to już masochizm w czystej postaci - tuleje są rozmiaru dużego kubka i same wyskoczyć raczej nie chcą. Nie muszę chyba mówić, że w takich przypadkach wahacze narażone są na uszkodzenia i może się skończyć tym, że ściągną dobry wahacz z rozwaloną tuleją, a po robocie otrzymujesz dobrą tuleję i uszkodzony wahacz.
A potem dziwią się, czemu nie idzie geometrii ustawić albo nadal coś dziwnie stuka i ma luzy.

Do tego jeszcze dochodzi kwestia opłacalności: kilkunastu-letni wahacz niby prosty i nowa tuleja + prasa lub walenie młotem + czas (70-90 PLN) kontra nowy wahacz i tuleja gotowe do założenia (160-180 PLN).
Niektórych tulei dostać jako części nie można i zostaje rzemiosło z poliuretanu - między innymi tuleje wahacza dwuramiennego od strony dyfra. Cena całego wahacza post wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
A jezeli mógłby ktoś zerknąc na najbardziej popularnym portalu aukcyjnym all..
Nr aukcji : 3511880343

wygląda dosyć porządnie, cena jest atrakcyjna i 2 lata gwarancji.. Co nawet jeżeli miałbym je wymieniac co dwa lata wydaje sie być atrakcyjną ofertą..

Drogę którą pokonuje jest nadzwyczaj ładna jak na polskie drogi.. Mam fragment 2km , któy jest hmm.. średni , ale to zawsze mozna poprostu uważac..

Prase osobiscie posiadam.. Kupiona w internecie za 300zł , ale w E36 nie sprawiło zadnego problemu w prasowaniu sworzni i tulei..
Oczywiscie rzeczy typu zaiweszenie robiłbym sam - Jakoś nie mam zaufania co do mechaników

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
bez jaj ja jeszcze nigdy nie widziałem mechanika który nie posiada prasy :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:26 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Jak byś robił sam, to jak masz czas i chęci, możesz się bawić.
Większość ludzi jest skazana na wymieniaczy w warsztatach, a tam wymiana tego kompletu to pewnie kolejne 4 stówy.

Ja dla odmiany pokonuję codziennie 13-15km w jedną stronę (w zależności od trasy którą jadę) i z tego gładka droga ma max 3km. Reszta to koleiny, pofalowany asfalt, łaty i dziury.
Wymieniając części muszę zamawiać w sieci i czekać, bo jak już jakimś cudem części są w lokalnych sklepach, co ceny zwalają z nóg. Do tego na wymianę czekałem zapisany na liście ponad tydzień i trwało to 2 dni (bo po drodze coś wyszło i trzeba było domawiać). W tym czasie dojazd do pracy musiałem sobie zorganizować w postaci samochodu mamy, zabrać się z kumplem lub jechać autobusem.

bedi_24 napisał(a):
bez jaj ja jeszcze nigdy nie widziałem mechanika który nie posiada prasy :)

Jak już mają, to zabawki do wyciągania tulei z takich malutkich wahaczy. Z tylnego wózka już tulei nie wyciągną, bo nie mają go jak złapać - a w nim ironicznie są największe tuleje.


Ostatnio edytowano 9 września 2013, 20:45 przez ULLISSES, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
nioop napisał(a):
wygląda dosyć porządnie, cena jest atrakcyjna i 2 lata gwarancji.. Co nawet jeżeli miałbym je wymieniac co dwa lata wydaje sie być atrakcyjną ofertą..

Drogę którą pokonuje jest nadzwyczaj ładna jak na polskie drogi.. Mam fragment 2km , któy jest hmm.. średni , ale to zawsze mozna poprostu uważac..

Prase osobiscie posiadam.. Kupiona w internecie za 300zł , ale w E36 nie sprawiło zadnego problemu w prasowaniu sworzni i tulei..
Oczywiscie rzeczy typu zaiweszenie robiłbym sam - Jakoś nie mam zaufania co do mechaników

Nie obraź się, ale jakim cudem po zdjęciach stwierdziłeś, że to wygląda porządnie?
Prawie cały zawias z przodu za niecałe 500zł :rotfl:
Będziesz wymieniał to częściej niż co dwa lata i za każdym razem ustawiał geometrie.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
w zasadzie mi łatwo mówic bo sam jestem mechanikiem i się w tym bawie :) więc koszty napraw są 0zl tylko części które też mam że zniżkami :) więc mi utrzymanie e39nie jest straszne i drogie tak samo mam diagnostykę i w każdej chwili mogę ją podłączyć pod kompa też koszt 0zl

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
Jak wspomniałem - wygląda porządnie.. Na zdjęciu..
Patrząc na innych aukcjach ceny są bardzo podobne i w gruncie rzeczy nie widzę nic droższego..
Jednakże są te dwa lata gwarancji bez limitu km.. Co jednak producentowi nie usmiecha się wymieniać co chwile na nowe częsci.. - Stad sugeruje się iż faktycznie mogę wytrzymać te dwa lata..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Może masz jakiś limit w wyszukiwarce ustawiony na ceny?

Patrz - same tuleje:
http://allegro.pl/kpl-tuleja-tuleje-tyl ... 55284.html

4 wahacze - te same co Twoje, nie ma drążków i łączników:
http://allegro.pl/oe-lemforder-kpl-4-wa ... 77241.html

Co do solidności, to one nie mają wyglądać solidnie, tylko mają być solidne.
Jak bym swoje używki zamiast sprzedawać na złomie, walnął srebrzanką do wysokich temperatur i przejechał bo gumach zużytym czarnym olejem, to też by wyglądały świetnie. ;]
Tylko auto nadal by tańczyło na drodze jak pijana baletnica...


Ostatnio edytowano 9 września 2013, 20:42 przez ULLISSES, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
nioop napisał(a):
Jednakże są te dwa lata gwarancji bez limitu km.. Co jednak producentowi nie usmiecha się wymieniać co chwile na nowe częsci.. - Stad sugeruje się iż faktycznie mogę wytrzymać te dwa lata..

Podam Ci przykład...
Kup sobie czujnik ABSu za stówkę i jeśli w ogóle kontrolka Ci zgaśnie to będzie cud :)
Takich czujników na alledrogo jest tysiące. Jest gwarancja, jest nowy towar a z działaniem to już różnie bywa.

Mówie tu o głupim czujniku a nie o elementach zawieszenia, które wpływają na Twoje bezpieczeństwo.
Cały rynek części zamiennych jest pełen chińskiego szitu, który do niczego się nie nadaje.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
a po co ustawiać geometrie zawieszenia przy wymianie wachacza ? Przecież to jest część stała tam nic się nie zmienia i nie ma prawa coś się zmienic zakładasz nowy i możesz jechać sprawdzić i będzie wszystko tak jak być powinno przed wymiana jedynie trzeba ustawia przy wymianie drążków kierowniczyc i końcówek drążków

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
Pomijając już fakt, że drążki i końcówki lecą równie szybko co tuleje, to jak masz ugadany termin i auto na podnośniku, to grzech ich nie wymienić przy okazji, by mieć z głowy cały zawias.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 186
Lokalizacja: Coventry
Moje BMW: E38 & E34
Kod silnika: M62B44 & M30B35
Moje zdanie jest nastepujace.. Najwazniejsze to kupic dobry egzemplarz. Nie napalac sie, nie byc w goracej wodzie kapanym, tylko jezdzic, szukac, uzbroic sie w cierpliwosc, czytac ogloszenia non stop, zeby wiedziec co sie pojawia nowego, i jechac ogladac natychmiast jesli pojawi sie cos wstepnie godnego uwagi. Najlepiej poswiecic tez pare groszy i jednak przed zakupem sprawdzic na jakims zaufanym warsztacie. Im wiecej wlozysz w poszukiwania (czasu i pieniedzy) tym mniej potem zaplacisz za naprawy i eksploatacje auta. A jak wiadomo.. moze byc drogo. Swojej 7-ki szukalem rok czasu :) Znalazlem dokladnie to co chcialem (no prawie dokladnie, ale cudow nie oczekuje). Tak ze diabel tkwi w stanie samochodu, i jeden bedzie mowil, ze sie sypie, inny ze absolutnie (obaj maja racje, zeby bylo smiesznie). Co do wyboru pomiedzy E46 a E39, na szczescie nigdy nie mialem takich problemow, bo uwazam ze trojki poszly jako pierwsze pod gilotyne i zaczeto robic lipe juz od E36. E30 jak najbardziej, fajne malenstwo (szczegolnie ze swapem 4.4) ;) ale potem to juz tylko bylo coraz gorzej. W E46 to juz kleska jest.. Przyjaciel Ś.P. miał warsztat BMW w Lublinie (robil tylko BMki ..z pasji i doswiadczenia), i nie raz widzialem co sie tam robilo. Parciejace przewody gumowe w 5-latkach to juz dramat jak dla mnie. Z reszta akcji tego typu widzialem mnostwo. Na serie 5 i 7 przyszla pora troche pozniej (bo wiadomo, ze zaczeli od tanszych aut, dla biedniejszych), czyli od E60 i E65. E39 i E38 to jeszcze resztka starej szkoly, choc na przestrzeni lat produkcji rowniez widac te zaleznosci, i czesto trzeba wybierac pomiedzy mlodszym egzemplarzem i mniej solidnym, a starszym, solidniejszym lecz bardziej zuzytym. Dlatego wlasnie swojej szukalem rok, i znalazlem czarna, z jednym z ostatnich 4.4V8 bez vanosow, za godziwe pieniadze. Byla to tez okazja nie z tej Ziemi i troche jednak ryzyka, bo kupilem z problemem skrzyni biegow. Mialem nosa, ze chodzi o wymiane oleju, co okazalo sie prawda, ale moglo potoczyc sie inaczej.. :/ Wczesniej mialem E39 528 i bylem szczesliwym posiadaczem. Malo tego, kupil ja ode mnie znajomy i teraz cieszy sie on. Ja bym nizej piatek nie schodzil - a Ty, rob jak uwazasz ;) Martwi mnie tylko co bedzie jak sie juz E39 i E38 pokrusza, bo nie widze zastepstwa. Nie bardzo mam ochote na przesiadke do plastikowych wozidelek. Ps. Dlatego wlasnie kupilem E34 535 Sport i gruntownie, bez pospiechu remontuje :D Powodzenia w wyborze i w poszukiwaniach! Oby smigielka sluzyly bezproblemowo dlugie lata! :)

_________________
E38 740i viewtopic.php?f=6&t=134257&p=1720019#p1720019
E34 535i Sport.. viewtopic.php?f=6&t=133495


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 20:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
niby tak ale skoro są dobre to po co je wymieniac :) ale jak to się mówi kto bogatemu zabroni :)

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 21:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1614
Moje BMW: kiedyś było
bedi_24: Dobre to one były jak opuszczały fabrykę. Jak ktoś ich ostatnio nie wymieniał, to raczej nadają się do wymiany lub w najbliższym roku do takowej dojrzeją.

Szpatha: Popieram w całej rozciągłości. Po przesiadce z E30 na E34 nie ma chyba nic, to przekonało by mnie do powrotu do serii 3. Szukając auta wsiadłem raz z ciekawości do E46 2001 czy tam 02. Poraziła mnie tandetność drzwi i deski - serio. Do tego przedliftom urywało się tylne zawieszenie, a polift ma paskudne lampy przednie. Co gorsze większość egzemplarzy w PL ma korby z tyłu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 21:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Nie straszcie chłopaka, tak samo można powiedzieć ze jak kupisz Renault Megane od handlarza który ze złoma zrobił igłę do ogłoszenia to zaraz włożysz wartość samochodu
Tak można powiedzieć o każdym samochodzie, a już bajki typu "jak kupisz za 10tyś to drugie tyle do włożenia" to już nie wiem czy się śmiać czy płakać, poczytaj w dziale giełda: " o to za drogie, oszalał" "o to za tanie na bank złom" :):)
Jest na forum wielu czarodziejów którzy już ze zdjęć Ci powiedzą ile musisz dołożyć do samochodu:)
E39 to bardzo dobre auto, jednak nie napalaj się i szukaj zadbanego egzemplarza, jak kupisz dobry, będzie tani w eksploatacji i da Ci dużo frajdy, jak kupisz złoma to włożysz i 2 razy wartość samochodu i będzie mało, ale to dotyczy każdej marki!!!
Miałem już wiele aut różnych marek, jeśli chodzi o Bmw to 12 sztuk, z czystym sumieniem polecam Ci E39, to bardzo dobre auto
Jeżeli chodzi o Twoje przeznaczenie - głównie trasy, polecam też E38

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 22:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
bmw4woman napisał(a):
Nie straszcie chłopaka, tak samo można powiedzieć ze jak kupisz Renault Megane od handlarza który ze złoma zrobił igłę do ogłoszenia to zaraz włożysz wartość samochodu
Tak można powiedzieć o każdym samochodzie, a już bajki typu "jak kupisz za 10tyś to drugie tyle do włożenia" to już nie wiem czy się śmiać czy płakać, poczytaj w dziale giełda: " o to za drogie, oszalał" "o to za tanie na bank złom" :):)
Jest na forum wielu czarodziejów którzy już ze zdjęć Ci powiedzą ile musisz dołożyć do samochodu:)
E39 to bardzo dobre auto, jednak nie napalaj się i szukaj zadbanego egzemplarza, jak kupisz dobry, będzie tani w eksploatacji i da Ci dużo frajdy, jak kupisz złoma to włożysz i 2 razy wartość samochodu i będzie mało, ale to dotyczy każdej marki!!!
Miałem już wiele aut różnych marek, jeśli chodzi o Bmw to 12 sztuk, z czystym sumieniem polecam Ci E39, to bardzo dobre auto
Jeżeli chodzi o Twoje przeznaczenie - głównie trasy, polecam też E38


Popieram kolegę.

Ullisses, Tobie lecą drążki,końcówki,tuleje a mnie nie lecą :) zależy to od wielu czynników.

Dla mnie E39 ma wysokiej jakości zawieszenie,3 lata temu wymieniłem łączniki stabilizatora Lemforder,w ub.roku jedną tuleję pływającą,drugą też trzeba będzie wymienić i to wszystko. Auto b.dobrze się prowadzi,na przeglądzie mechanik(na moją prośbę) długo szukał luzów i znalazł niewielki na maglownicy ale mówił ,że to ma każde E39.

Ważne by wymieniać dobrej jakości części, bardzo złym pomysłem jest wymiana tanich zamienników.

Trzeba dokładnie sprawdzić auto,jeśli przejdzie etap oględzin i próbną jazdę to bezwzględnie do warsztatu,na trzepaki,do kanału z mechanikiem i sprawdzić zwłaszcza luz na maglownicy, wahacze,tuleje pływające i co się da.

Nioop nie napisałeś czy chcesz kupić już auto z gazem czy samemu założyć.

Jest tu pewna pułapka,minus- co kupić po E39 za powiedzmy 20-22 tys.? nigdy tak długo żadnego auta nie miałem,jazda to ciągle czysta przyjemność. Komfort ,silnik R6 przyzwyczaja, biorę po uwagę inne marki, klasę niżej ok. 2005 r. ale żadne nie wytrzymuje porównania, może też macie takie dylematy? E60 530i które by mnie interesowało to rocznik 2005 258 KM ale jest ciągle za drogie...

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Eksploatacja E39 - Kilka pytań przed kupnem
PostNapisane: 9 września 2013, 23:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
też się zastanawiam co może być po e39 :) z innej marki to tylko bym bral audi a6 ewentualnie volvo s80 nic innego nie wchodzi w grę a co do bmw to ewentualnie e60 albo jak się bawić to e65 :) bo 3er wogóle odpada

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 159 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL