BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
swiece dzis wymienilem 2 byly zalane lekko olejem a 2 biale


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
pokaz zdjecie jezeli jest spora roznica to te gary raczej powiedzialy papa, a co konkretnie to nie wiadomo...moze cos nie tak z uszczelniaczami tylko

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
no wlasnie nastepny problem nie pali na gary iskra jest cewki ok zero mocy



aha po mocnym jednostajnym gazowaniu wchodzi ladnie na obroty ale dymi cos w okolicy kolektora wydechowego i znalazlem na poduszce silnika obejme gumowa wiec moze sie cos rozkrecilo jutro mechanik obejrzy najgorsze jest to ze jestem na urlopie


Ostatnio edytowano 8 sierpnia 2014, 20:33 przez arthek9, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
moze teraz nie pali bo sie olejem pozalewaly, ja mysle ze to po tej robocie uszczelniaczy. odrazu tak silnik nie pada z dnia na dzien i nie zaczyna brac odrazu takich ilosci oleju niebiorac wczesniej

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
wiec wczoraj jechalem na glebokiej rezerwie i dzis tak samo i dzis po zapaleniu sie rezerwy zaczal wariowac najpierw na 3 pozniej na 2 cylindry myslalem ze jakis syf sie dostal z dna baku sle to takie gdybanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
swiece jezeli widziales to mialbys mocno czarne okopcone i zalane cale w oleju gdyby to uszczelniacz

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
gwint swiec byl z oleju ale 2 byly biale i 2 normalne ciemne nie okopcone na 100%


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
arthek9 napisał(a):
wiec wczoraj jechalem na glebokiej rezerwie i dzis tak samo i dzis po zapaleniu sie rezerwy zaczal wariowac najpierw na 3 pozniej na 2 cylindry myslalem ze jakis syf sie dostal z dna baku sle to takie gdybanie



Zamiast w płukankę powinieneś zainwestować w te parę litrów paliwa, bo tego typu jazda może skończyć sie nieprzyjemnie.


Poza tym poczytaj o silniku n46- niestety zdarzają sie takie problemy. :kwasny: Co do uszczelnienia to może uszczelki nie są założone tak jak powinny i były zababrane silikonem....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
wiem ze nie jezdzi sie na rezerwie ale czasem sytuacja do tego zmusza zobacze jutro co mechanik powie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 20:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
gwint swiec byl w oleju bo albo byly slabiej dokecone i lekko sadzilo albo po prostu uszczelka pokrywy zaworow wokol swiec podlewala swiece to normalne zjawisko w bmw. a z uszczelnieniem jakas partacka robota raczej tak jak wyzej piszą :chytry: jezeli swiece nie sa okopcone z osadem po oleju lub siwe (popielate). bo byly by gdyby bral garami olej

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
jutro napisze co i jak ale najgorsze ze na 2 gary chodzi a jestem daleko od domu nie wiem co wiecej moze byc iskra cewka ok i dalej dupa :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
moze cewki uszkodziles jak sprawdzales iskre tak nie wolno bez masowania świec, masa musi byc na stale w sensie zmasowany gwint swiecy jak masz podlaczona swiece do cewki, mogles rozwalic cewki izolacje w nich i teraz wylacza gary. nie wolno tez odpalac bez podpietej cewki. na niskich obrotach gubic bedzie zaplony jesli poturbowalo cewke. jezeli tak sie stalo to te swiece musisz sklepac na mniejsza przerwe jezeli masz izfr6h11 ngk swiece. moze szarpac bedzie mniej i jakos na wysokich obrotach dojedziesz do domu :)

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 sierpnia 2014, 21:15 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
ok ale najpierw gubil zaplon i byla usterka a pozniej byly sprawdzane,powiem tak jestem laikiem w tym temacie wiec moge glupoty czasem pisac :wstyd: a czy przez duza nieszczelnosc moze tak chodzic nie rowno?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
jak ma przedmuchy to po zdjeciu korka od wlewu by cos bylo slychac, czuc

a moze by ktos do kolegi podjechal miejscowy z forum? napisz moze gdzie jestes, moze ktos pomoze

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 8 sierpnia 2014, 21:18 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
po zdjeciu korka silnik mniej rowno pracuje normalne odglosy nic powaznego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
jestem w ladek zdroj :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 22:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2040
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E46 Compact
Kod silnika: N42B18
Mój mechanik zawsze mówił mi że nie warto w starszych samochodach robić płukanki bo się uszczelka jebie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 9 sierpnia 2014, 10:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
moze sie tylko lepiej przesmarował od strony denka tloka :wstyd:, bo przeciez kopci cos z okolic wydechu, ewentualnie coś tam leci na niego

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 10 sierpnia 2014, 15:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: 316i
Kod silnika: n46
Witam dzwonil dzis do mnie mechanik odnosnie pracy silnika na 2 cylindry mowil ze zero bledow silnika wiec prawdopodobnie usterka mechaniczna i mowil ze podejzewa pompke paliwa w baku przyznam ze kilka dobrych razy jezdzilem na glebokiej rezerwie nie posiadam lpg.Czy to mozliwe ze chodzi na 2 gary przez pompke paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Dymi po plukaniu silnika
PostNapisane: 10 sierpnia 2014, 18:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
pisalem Ci juz dawno o paliwie że to podejrzewam... w tym takze filtr, ale olej nie pali sie sam... a silnik wysypal by mase bledów zwiazanych ze spalaniem. jezeli odcinalby zaplon to z jakiegos powodu i blad by zostal. masz jakies przedmuchy albo niewlasciwie zalozone czesci lub slabej jakosci ewentualnie zle dobrane badz silnik bierze olej przez piercienie. kiedy paliwo by nie doplywalo odpowiednio rosnie temp w cylindrach w konekwencji tego moze sie cos stac jezeli bedzie to trwalo troche... czyli mogles zatrzec pierscienie np... wcale nie musi być to to..., ale jesli sa nowe uszczelniacze to albo one albo pierscienie piją oliwe, albo gdzies sie leje z silnika

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL