BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 15:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 23:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Panowie a wiec napisze cos z doswiadczenia mojego taty ktory jedzil 528i e28 od roku 1990 i byla to pierwsza bmka w miescie i nikt nie wiedzil nic na temat tej technoligii rodem z NASA. taka jest prawda ze diody gasna w zaleznosci od stylu jazdy. moj tata zwlekal z kasowaniem inspekcji poniewaz usluga wtedy najblizej w ASO Smorawinski Poznan zgasla jedna czerwona pozniej druga i po jakims czasie trzecia i auto najnormalniej w swiecie juz nie odpalilo, zostalo wtargac ja na lawete i kierunek Poznan, okazalo sie ze cos strzelilo w kompie i trzeba bylo go wymienic, ojciec w tych czasach zaplacil za uzywany samochod ok 8000 a naprawa kosztowalo 1500. nie jest to jakies gdybanie tylko przerobiony temat, jednak pozostaje do rozwazenia uczciwosc ASO w tych czasach czy rzeczywiscie komp byl na smietnik czy po prostu chcieli naciagnac na siano

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 23:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
biały :padam:


MAJSU_WuWuA
Cytuj:
Trenerze no nie wytrzymie ! Po zapaleniu się czerwonej diody włącza się mechanizm zegarowy który ostatecznie odlicza czas do wymiany oleju i wynosi on 134min i 47 sekund po tym czasie jednostka napędowa ulega samozniszczeniu aby nie zawracać głowy mechanikom remontem silnika.
buahahha :rotfl:

Diody gasną co około 2000 tys. kilometrów,zależnie od stylu jazdy itd. ten temat był już poruszany kilkukrotnie.Mają charakter stricte informacyjny ( przy czerwonej wpada CBA :D )
Amen. ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 23:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Santino napisał(a):
Panowie a wiec napisze cos z doswiadczenia mojego taty ktory jedzil 528i e28 od roku 1990 i byla to pierwsza bmka w miescie i nikt nie wiedzil nic na temat tej technoligii rodem z NASA. taka jest prawda ze diody gasna w zaleznosci od stylu jazdy. moj tata zwlekal z kasowaniem inspekcji poniewaz usluga wtedy najblizej w ASO Smorawinski Poznan zgasla jedna czerwona pozniej druga i po jakims czasie trzecia i auto najnormalniej w swiecie juz nie odpalilo, zostalo wtargac ja na lawete i kierunek Poznan, okazalo sie ze cos strzelilo w kompie i trzeba bylo go wymienic, ojciec w tych czasach zaplacil za uzywany samochod ok 8000 a naprawa kosztowalo 1500. nie jest to jakies gdybanie tylko przerobiony temat, jednak pozostaje do rozwazenia uczciwosc ASO w tych czasach czy rzeczywiscie komp byl na smietnik czy po prostu chcieli naciagnac na siano


Albo ASO naciągnęło na nowego kompa albo był to najzwyczajniejszy zbieg okoliczności ! W ŻADNYM BMW niema takiej opcji że po zapaleniu ostatniej czerownej diody nieda się samochodu odpalić...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 01:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Czytam, czytam i świetnie sie bawię :hyhy: :hyhy: . Wszystkie te teorie i mity o czerwonej diodzie i lęku wynikającym z jej paskudnego blasku też przerabiałem. Nasłuchałem sie o niej od różnych mechaników i posiadaczy BMW tyle, że :szok: . Olej wymieniałem regularnie co 10 tyś km ale miałem problem z kasowaniem inspekcji :zawstydzony: I w ten niechlubny oto sposób przejechałem NA CZERWONEJ DIODZIE 27 TYŚ KM. I nigdy moja bunia mnie nie zawiodła, nie było potrzeby wtargania jej na lawetę i transportu do "mądrych głów" .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 09:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
Ja gdy kupiłem swoją buńke paliła się czerwona dioda. Przyjechałem tak do domu i nic z tego tytułu z samochodem się nie działo. Więc teorie o unieruchomieniu auta gdy zapali się czerwona lampka są bezzasadne.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
eee tam, nie znacie sie :P czerwona dioda oznacza ze silnik sie juz dotarl i mozna zaczac lac paliwo rakietowe :rotfl:

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 10:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
ja zrobilem 5 kkm na czerwonej i jakos auto nie wybuchlo :rotfl: :rotfl:

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 13:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
EniGmatiC napisał(a):
ja zrobilem 5 kkm na czerwonej i jakos auto nie wybuchlo :rotfl: :rotfl:


Dobra dobra pewnie zrobiłeś obejście mechanizmu zegarowego :hyhy:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 13:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Dobra wszystko jasne tylko nie rozumie po co takie glupie teksty i wyzwiska,ze jakies mechanizmy zegarowe,cba,wybuchy :wstyd: .Przeciez kazdy ma prawo sie pomylic i forum jest po to zeby sie na wzajem od siebie uczyc i wymieniac doswiadczeniami.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 14:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 188
Lokalizacja: Wejherowo
Możecie sobie pisać co chcecie, ja swoje doświadczenia nt. tych lampek nawet mam zarejestrowane. Nagrałem film co mi się stało gdy zignorowałem czerwoną lampkę wymiany oleju!

http://youtube.com/watch?v=wM00FOd56oU

Więc ostrzegam! Te lampki to nie tylko sama informacja!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
pitekantrop
PostWysłany: Dzisiaj 15:06 Temat postu:
Możecie sobie pisać co chcecie, ja swoje doświadczenia nt. tych lampek nawet mam zarejestrowane. Nagrałem film co mi się stało gdy zignorowałem czerwoną lampkę wymiany oleju!

http://youtube.com/watch?v=wM00FOd56oU

Więc ostrzegam! Te lampki to nie tylko sama informacja!


buahahahah :rotfl:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 15:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 2271
Lokalizacja: Słupsk/Ustka
Moje BMW: E39 530d M-pakiet
Kod silnika: M57D30
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Dobra dobra pewnie zrobiłeś obejście mechanizmu zegarowego


no obejscie mega-ultra-elektrono-countinouso-czaso-inicjatora nie bylo latwe, ale da sie to zrobic. ;)

ciiiiiiiii :-$ :rotfl:

Cytuj:
zignorowałem czerwoną lampkę wymiany oleju!

http://youtube.com/watch?v=wM00FOd56oU

:rotfl: :rotfl:


spider - nie przejmuj sie, nie bierz wszystkiego do siebie :ok:

_________________
73!! 51!!
mobile: President Johnny II ASC + Sirio AS 100

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
już pisałem, tylko nie wiem gdzie ten post, dwa razy w historii posiadania e39 nie skasowałem inspekcji po wymianie oleju i jeździłem z czerowną diodą, nic nie wybuchło :D a auto odpalało z kluczyka :D

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2007, 11:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
EniGmatiC napisał(a):
spider - nie przejmuj sie, nie bierz wszystkiego do siebie

nie mam zamiaru...absplutnie :hyhy:

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 16:02 
Kucharz napisał(a):
i jeździłem z czerowną diodą,


diody :wstyd: o matko, Kucharz, AGRO!! :wstyd: :wstyd: :wstyd:

:rotfl:

o diodę wystarczy zapytać ogarniętego elektromechanika i tyle, po co 2 storny off-topicu :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2007, 18:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
No, niezła szopka się z tego postu zrobiła........ :D :D :D :D :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 00:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
A co jeśli po 1500km zgasły mi już 2 zielone krechy? Tzn zgasły mi wcześniej, ale 1500km przejechane i na razie trzecia nie zgasła. Zmieniałem olej z syntetyka na półsyntetyk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 00:51 
slim napisał(a):
A co jeśli po 1500km zgasły mi już 2 zielone krechy?


następnie zgaśnie trzecia :zdziwko:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 07:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37050
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja na to w ogóle nie patrzę, jakbym chciał wymieniać olej wg inspekcji to chyba musiałbym zrobić 15tys. km od wymiany do wymiany (albo więcej) :zdziwko:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2007, 09:36 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
rorafalki napisał(a):
ja na to w ogóle nie patrzę, jakbym chciał wymieniać olej wg inspekcji to chyba musiałbym zrobić 15tys. km od wymiany do wymiany (albo więcej) :zdziwko:


no to co :?: Przy obecnych olejach nie ma z tym problemu , okresy miedzy przeglądowe w autach teraz sa wydłużane do 20 - 25 tyś.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL