BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2025, 20:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 07:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Martin328 napisał(a):
Czy aby na pewno te 60-80ps więcej jest warte ponad 30tys zł :)?


Napisz od razu ile jest warte według Ciebie, żeby został jakiś konkret dla potomnych.

A i Zdzira na pewno się ucieszy odnośnie rady o m50b25 z turbo, bo na każdym roku powtarza, że ma już dość V8 w e32 i chciałbym w końcu pójść z duchem czasu w "dałnsajzing" :hyhy:

Ode mnie: to wrzuciłbym najpierw kompresor do 4.0 i zobaczył jak Ci się jeździ (zresztą już o tym pisałem wcześniej), jak slabo to sprzedasz (łyknie nie jeden drifter od razu) i kupisz od M5. Obecny silnik masz lepszy od serii, dlatego warto z nim potuningować ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Tak m50 z turbo dziura to jest to o czym marzę......

J27 no rada w sumie nieglupia zastanowię się nad nią.

Kurcze jakbym miał merca życie jest prostsze włożyć e55 amg na kompresję z manualną i 476km do dyspozycji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 09:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Zdzira 850I napisał(a):
Wiadomo że kupno paścia oznacza bezsens remontu.

Bardziej chodzi mi o fakt że ostatnio ciągle wszyscy piszą że zdrowe s62 to ma z 370KM i zastanawiam się co zrobić żeby miało 400.

Ceny mam na bmwstore i już sprawdziłem dlatego napisałem tańsza i droższa wersję

Zwłaszcza że jakoś gdy Lincoln lub Hipek pisze o zmianie panewek to nikt się nie czepia :-)

No z tymi specami od ś62 to szału nie ma.

A co do fantazji Majsu to w większość rzeczy jakie porobilem u siebie nikt nie wierzył a już tym bardziej w ich pozytywne efekty a dobilem do 316KM w starym m60 wydechem i dolotem własnego pomysłu także trochę więcej zaufania.


No to zapytaj się Boogiego może co i jak. On w M60 miał chyba ponad 320 kuni a i na S62 się zna. Podnosić moc w S62 to strasznie pieniądze są a kompressor doobecnego silnika wyjdzie O NIEBO taniej ale wiadomo to tylko moc a ///M to inna bajka. No i to wycie spod maski jak jest kompressor... :/

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
No i jednak można rozmawiać jak ludzie :)

No własnie znaczek M pociąga z drugiej strony tam z sensownych rzeczy to jedynie barany jak ma lincoln i je chciałem montować oraz dolot bmc cda i w zasadzie program o ile ktos pl ogarnia w 100% ten piec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ladowanie do M60 kompresora to 8-15 k obstawiam. Nikt mu za to nie odda... Zwłaszcza drifterzy.

Osiągnie 400hp może trochę więcej.... hmmmm...


Robiąc coś w tym aucie myśl przyszłościowo skoro zostaje u Ciebie... :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 13:29 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
dokładnie drifterzy w 99+% to ino koszty panie koszty samemu zrobić wyspawac jak odpadnie wyspawamy drugi raz wiem cos o tym :)

No nowy zestaw kompresora plus robota to z 25k lekko licząc

po drugie silnik który ie był przewidziany pod kompresor zazwyczaj sprawia problemy w sensie awaryjność już nie ta

to lepiej zeswapowac cos co od razu ma kompresor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 13:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
Zdzira 850I napisał(a):
lepiej zeswapowac cos co od razu ma kompresor

albo turbo, np. 2JZ-GTE ;) :hyhy:

Wracając do S62B50, jaki koszt i jakich przyrostów można się spodziewać po montażu kompresora? Zawsze to jakaś alternatywa jak mocy zacznie brakować, a czasy na RL chciałoby się polepszyć :rotfl:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 13:34 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
2JZGTE odpada choć Lesio pokazał cvo to potrafi

Jak już to bliżej jakiś silnik z merca np e55 amg kompresor ma 476KM i do tego zmotac to z 6 gangiem obecnym i powinno zamiatać do tego mniejsze kółko na kompresor i 500km powinn paść


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 13:35 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Był już jakiś czas temu temat o tym, co włożyć za motor i padały miliony propozycji. Także nie ma co znowu zaczynać.
I tak obstawiam na 99%, że wpadnie S62 po kapitalnym remoncie ;) No dobra, nie mogłem się powstrzymać, chyba że to jeszcze :hyhy:
http://allegro.pl/silnik-bmw-6-0-turbo- ... 12735.html - jak to zamontujesz to zostaniesz ogłoszony przez aklamacje "Królem Forum" :cool:

Byleby coś dużego pojemnościowo i minimum V8 :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 14:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ani mnie kurcze nie szczuj tym silnikiem ale to to w ogóle by w mojej budzie nie działałąo jak należy szans nie ma przy poziomie technologiczny e32

silnik z merca tez mi banie ryje potencjał większy tylko znaczek merca pod maską hmmmm średnio ładnie i kto by to wsadził i zgrał do kompletu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 14:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Tylko nie to, serce musi być z bmw. Nie rób z niej kundla [-X

Lincoln w swojej M5 łyknął mercedesowskie, 514-konne 6.2l.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 14:40 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tak ale z miejsca... z rolki stawiałbym na merca nie ujmując niczego jego m5 bo zapindala zdrowo.

I do tego te wersje e63 amg słyną z nietrzymania mocy wersja z kompresorem natomiast słynie z jej trzymania i łatwo ja podnieść jak wszystko co doładowane.

No własnie tylko to kundlenie.... czemu bmw ma tak mały wybór silników z potencjałem niby sportowa marka a mercedes kanapwoóz ma większy wybór mocnych silników


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 14:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
j27 napisał(a):
Lincoln w swojej M5 łyknął mercedesowskie, 514-konne 6.2l.
łyknął, łyknął, ale życie nie kończy się po 400m :) ładuj s62 i nie myśl o tym za dużo. Na kompresorze dźwięk jakbyś wodę w kiblu spuszczał ;)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 15:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
To fakt, że te e55 są zazwyczaj niedoszacowane mocowo, a jakimś tanim zabiegiem można podnieść moc do ok. 530-540koni.
Jedynym konkurentem od Bmw jest silnik z Alpiny - 4.4 z np. e60 - 500/530koni. Zakładam, że są mniej więcej na tym samym poziomie zaawansowania. Natomiast nie ma w ogóle podaży tych silników z Alpiny :dobani:
Takie porównanie, powyżej 200 Alpina odchodzi mocno, a masy mają większe sporo od e32.
http://www.zeperfs.com/en/duel3444-1028.htm


Ostatnio edytowano 4 grudnia 2014, 15:20 przez j27, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 15:17 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
za to na allegro jest sam kompresor z takiej alpiny podobno pasuje plug&play do silnika N62B44 tylko jak takie N62 będzie działać w budzie e32????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Jest do kupienia taki silnik z alpiny około 20tyś zł (bodajże 23tyś zł) chcą za ten z kompresorem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
to cena tragedii nie ma szczerze mówiąc pytanie jak to zgrac z archaiczna elektroniką e32??? w sensie s62 ma chyba prostsza elektronike do ogarnięcia jak seria N


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 16:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Ja bym poszedl w EMU / LINK nie bawił bym się w ori ecu... Odpalić ori e60 M5 w innej budzie to zagrywka, N seria to juz cyrki pewnie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 4 grudnia 2014, 18:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 138
Lokalizacja: Suwałki
Moje BMW: E46 QP
Kod silnika: M52TUB28
Ale S62 a M50+ turbo to w ogóle coś innego... S to S


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Remont S62B50
PostNapisane: 6 grudnia 2014, 04:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Żeby odpalić taki silnik na EMU to trzeba jeszcze mieć komu dać auto do odpalenia a potem trzeba jeszcze za to zapłacić a i tak zawsze coś będzie do poprawki.

Jak robić to kompletny swap albo kupić oryginalne auto co zapiernicza na tym co fabryka dała.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL