JanScigacz2 napisał(a):
No ja w N42 jak na razie nie musialem nic robić - ale dopiero pół roku i 6k km.
Gaz założyłem, a oleju nie ubywa ani trochę. Oby tak pozostało...
wersja 2.0 144 km po lifcie.
Mam to samo polift bo N42 były tylko po lifcie montowane przedlftowe 318i mialy stare m43 118km , Tutaj mamy 2x vanos i valvetronic silniczek. Ja jestem zadowolony moim zdaniem to jest kwestia trafienia w silnik a drugorzędna sprawa to zależy też jak kto samochód użytkował, ja akurat mam z oryginalnym przebiegiem w momencie zakupu 184tys. Od baby w Niemczech 1 właścicielka serwis prowadzony do końca. Dlatego też użytkowanie samochodu owocuje bezawaryjną pracą. I jeszcze mam pytanie jaka masz instalację gazową jak to chodzi na tym silniku gaz bo czytałem że niezbyt go toleruje.
Wszystkie nowsze BMW maja N52 R6 np znajomy w E60 po lifcie ma taki silnik niestety R6 M52TU czy m54 to archaiki ktore nie są juz produkowane. w E92 znjaomy w 335i ma tez N52 tylko twin turbo i silnik chodzi ma tez valvetronic więc każdy nowy silnik bmw to ma a N42 jest tego erą.