BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 11 czerwca 2025, 08:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] Nierówna praca silnika bmw e39 3,0 d
PostNapisane: 4 grudnia 2009, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: WrocÂław
Siema

Koledzy, wiec jest tak, ze po wymianie kostki od czujnika na listwie wtryskowej spalanie wróciło do normy, tzn waha się w granicach od 6,5-7,7 L/100km na srednim wskazaniu BC samochodu.

Ale problem z delikatnym trzepotaniem silnika nie ucichł. Szczegolnie jak silnik jest zimny, az do momentu, kiedy nie złapie odpowiedniej temperatury, ale nawet wtedy nie jest tak jak powinno byc.

Wyglada to mniej wiecej tak, jakby wyrzucało z cuklu którys cylinder (ale ze jako ich jest 6, to na prawde nie jest to mocno odczuwalne). Wkurza mnie to na max, tym bardziej ze wlozylem w tego wraka juz 11 tys pln.

Macie jeszcze pomysły?

_________________
Bring Mich Werkstatt


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Nierówna praca silnika bmw e39 3,0 d
PostNapisane: 21 lutego 2011, 20:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e46320td150km
Kod silnika: 87585520
Ratunku napomoc Od siedmiu miesiecy mam BMW e46 320td150km 2003r anglik. Problem jest mój
nastepujacy po odpaleniu zimnego silnika wolno wsicskam gaz auto reaguje
normalnie jednak po chwili np. przy 2100 / 2300 obrotów same spadaja
do 1800 silnik zaczyna przerywac i kopcic na ciemno szaro. jesli powtarzam
za drugim razem ta sama czynnosc wciskajac po malu pedal gazu motor wkreca
sie do 1800 i zaczyna przerywac i kopcic. jesli wciskam szybko gaz wszystko
jest ok kiedy silnik sie troche rozgzeje wszystko jest ok .problem ten
jest tylko przy porannym odpaleniu silnika i na zimno . wyminilem
przeplywomierz elektrozawrow egr czesci oryginalne (i wyczysciłem) pierwszy
katalizator. auto bylo przez 5 miesciy u trzech polskich mechaników ,
trezch angelskich w tym sztukmistrze z BMW . poswiecili autu 3 dni i nic
nie znalezli. jesli macie jakas pomysł co to moze byc prosze o odpowiedz.
bede wdzieczny.

Max


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL