BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2025, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 19:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Po przejechaniu małego odcinka check engine również zgasł i wszystko wydaje się być wporządku, zrobiłem kilka kilometrów i problem z obrotami powrócił, zapaliłem światła bo zaczęło się robić szarawo i obroty znów zaczęły skakać, czy to oznacza że krokowiec jest jednak do wymiany, czy że jest coś jeszcze co powinienem sprawdzić??

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 20:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Jeżdziłeś na odłączonej przepływce? A z tymi światłami i skakaniem obrotów to możliwe że krokowy nawala. Ale żeby przepływomierz i krokowy walnęły jednocześnie? Dziwne. Przydałby się diagnostyka komputerowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Tak, auto pracuje na odłączonej przepływce, tzn. jest obecna tam gdzie ma być ale kostka nie jest podłączona.

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 12:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Panowie kolejny kłopot, wreszcie doczekałem się na paczkę z Polski i upragniony nowy przepływomierz. Zabrałem się do wymiany, wszystko poszło gładko i szybko, odpalam bawarke i wydaję się być wszystko ok, więc myślę że się wkońcu przejadę i tu pojawił się problem, auto niby jeździ, odpowiada na gaz, ale kiedy puszczam gaz to tak jakby go szarpło, jak dodaje to tak samo, temperatury nie złapał takiej jak powinien czyli tak jakby przepływki wogóle nie było, jak mogę sprawdzić czy przepływka jest dobra?? może o czymś zapomniałem?? :zalamany:

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 14:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Przejechałem jeszcze raz, wyciągałem moją bawarke na każdym biegu do 5 tyś. temperatura doszła do takiej jak powinna, nie szarpało nic i nagle kiedy ruszałem z ronda, jeden do 5tyś, dwa tak samo i trzy, cisne i nagle auto jakby miało jakieś dziury, trzymałem mu gaz, a ona na chwile jakby przerywała, co jest grane?? o co chodzi?? ja już niewiem co mam zrobić, macie jakieś wskazówki?? błagam pomocy bo już brakuje mi sił do niej :mur:

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Lipa trochę że nie masz jak podjechać na komputer.Może by jakieś błędy wyłapał i wiadomo by było gdzie szukać przyczyny. Być może że układ zapłonowy:przewody świece itp, Ewentualnie sonda. Jak dasz radę to ją odepnij i zrób rundkę.
Nic nie piszesz czy obroty falują. Nadal ten problem występuje czy już się uspokoiło?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Witam El-Tomaso obroty się uspokoiły ale boję się że ta przepływka choć jest nowa to coś jest jednak z nią nie tak, tak jak napisałem reaguje na gaz ale jakoś inaczej niż przed tymi wszystkimi cudami :dobani: znalazłem tutaj gościa, który bawi się w naprawy tylko bawarek ale jak mu zacząłem tłumaczyć co się dzieje to gość nie bardzo wiedział za co się ma brać także zostałem z problemem praktycznie sam...

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Acha i po wymianie przepływki termometr zwariował, pokazuje -39.5 stopnia i skacze non-stop i sygnalizuje dźwiękiem :zdziwko: może by mu pomogło gdybym odpiął akumulator i poczekał aż się komp zresetuje, co o tym myślisz??

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 15:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Ten termometr to raczej przypadek. Sprawdż czy przewody od niego nie są gdzieś przytarte bo coś nie łączy albo łapie masę. Czujnik temperatury masz między przednim zderzakiem a prawym nadkolem. Ten przepływomierz jeżeli jest faktycznie nowy a nie używany to raczej nie może być zepsuty. Możesz też tak jak mówiłeś odłączyć na jakiś czas baterie żeby komputer się zresetował bo penie błędów nałapał.

A ten mechanik nie ma u siebie komputera? Skoro nie wie za co się wziąć to raczej najrozsądniejsze wyjście właśnie od tego zacząć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 16:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Ten mechanik niema komputera, jak zauważyłem to jest taki sam mechanik jak i cała reszta ludzi w tym kraju niestety :/ odpiąłem baterie i narazie czekam, zastanawiam się też czy takie rzeczy mogłyby się dziać gdyby gdzieś układ był nieszczelny i łapał lewe powietrze??

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Przejechałem jeszcze raz i prawie zawsze ma zanik mocy od 3.5 tyś wzwyż, czasem od 4 lub 4.5 tyś. tak jakby miał odcięcie się zachowuje :zdziwko: pomału zaczynam już świrować :zakrecony:

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
witam!

wg. mnie masz uszkodzoną przepustnicę, właśnie EML oznacza skrót od elektronicznej przepustnicy..warto sprawdzić także czujnik położenia wału

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 18:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
EML zgasł i check engine też już dawno po resecie kompa... Teraz odpiąłem kostkę od przepływki i przejechałem się znowu i problem znikł :zdziwko: czy znakiem tego nowa przepływka jest uwalona?? :szok: jak ją podpinam to go muli, jak odpinam kostkę to chodzi jak burza :rotfl: poprostu nie do wiary...

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 19:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
a jaką kupiłes przepływkę? to dość ważne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
Kupiłem zamiennik, niema na nim nic poza numerem.

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 8
Lokalizacja: Mogilno
Moje BMW: E60
Witam
A w jakim ty kraju jestes? Ja jestem w irlandii mam 523 moze cos podmienimy i sprawdzimy. Tylko czy to jest ten sam silnik? ja mam m52
Jeszcze raz sprawdz czy wszytkie weze sa pozakladane. Mi dzis wypadł jeden waz i dziwne rzeczy sie zaczely dziac.
pozdrawiam :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2009, 21:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Oj to nie dobrze szanowny panie. Czyżby kolejna część "made in Korea-Japan"?
Pozostaje ci jedynie jazda z odłączoną przepływką dopóki do kraju nie wrócisz, ewentualnie znów coś zamówić tylko tym razem dobrego. Oszuści się niestety często zdarzają.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 131
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 540iA, 535iA
kriss39 ja też jestem w Irlandii i moim drugim autem jest właśnie E39 523i i mam tam inną przepływkę ale podam Ci numer, który mam na tej przepływce w E46 jeśli masz ten sam to będziemy mogli coś razem pokombinować 5WK9605. Pozdrawiam serdecznie.

_________________
BMW (Bardzo Mądry Wybór)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 16:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 8
Lokalizacja: Mogilno
Moje BMW: E60
witam
przepraszam ze nie odpisywalem ale praca praca i praca. niestety mam inna przeplywke moja to siemens 5wk9600
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 23:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 8
Lokalizacja: Mogilno
Moje BMW: E60
witam
jesli chcesz moge ci wskazac mechanika ktory sobie z tym prawdopodobnie poradzi podlaczenie pod komputer to 50 euro. nie wiem ile za naprawe ci wezmie. Ale 50 euro to nie majatek a moze Ci wskazac co jest uszkodzone.
mechanik to polak ma swoj warsztat niedaleko dublina.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL