BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2025, 20:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 14:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
zadam głupie pytanie, a jak to jest w M43 i M40. siejecie panike :przestraszony: obstawiam że sprzedaż uszczelek pójdzie w góre :hyhy:

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 15:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kaden napisał(a):
zadam głupie pytanie, a jak to jest w M43 i M40. siejecie panike :przestraszony: obstawiam że sprzedaż uszczelek pójdzie w góre :hyhy:



taki wlasnie byl moj cel. Sprzedac forumowicza 1000 uszczelek po 20 zl i uciec na Fidżi.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 15:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
ale ja serio pytam. reszta była na "rozwolnienie" sytuacji hehe.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 16:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
koszt zdjecia miski jest nie wielki. zreszta kazdy sam to moze zrobic przy okzaji wymiany oleju. Na pewno nie zaszkdzi sprawdzic. Kiedys mowilo sie tylko o m60 , ze na to cierpi. A czemu tylko on? bo w miski m62 i m73 nikt nie zagaldal. Gdy coraz wiecej ludzi sprawdzilo w m62 i m73 okazalo sie ze i one maja te przypadlosc. Byc moze z m43 jest tak samo. Co szkodzi sprawdzic? ile kosztuje uszczelka? 20 zl? A remont silnika? troche wiecej.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 59
Lokalizacja: Wrocek
symboli silników jeszcze nie kojarzę,ale sam słyszałem o uszkodzeniu silników w 540-stkach.....naprawa wysoce kosztowna....

a jak to sie tycy diesli ,czy 530D i w szczególności 525D też są na to narażone....
pytam bo jutro jade oglądac i może wciągnę 525D,i nie wiem czy pierwsze co to powinienem zajrzeć do miski????
pozdro

_________________
Ja chcieĂŚ, prosiĂŚ o wiedzy..........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 stycznia 2007, 23:13 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
540 to właśnie m62

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 00:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
M62 potrafi także miec problemy z rozrządem i a od 200 000 lubi wesoło grzechotać sobie VANOS. ( auta od 09/98) .
Spora jest liczba np na mobile.de aut z silnikiem M62 i dopiskiem - Motorschaden, Motor macht geraeusche itp

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 00:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: Danzig
Ciekawe jak czesto te srubki sie odkrecaja, moje dokrecili z rok temu. Moze juz mam kolejne w misce ? ;)

_________________
pozdrawiam
mavic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 07:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jak się glutem lostite posmaruje to już się nigdy nie odkręci. Oczywiście nie mówię o super glue.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 08:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
KotSylwester napisał(a):
Jak się glutem lostite posmaruje to już się nigdy nie odkręci. Oczywiście nie mówię o super glue.


odkreci odkreci kocie byle nie uzywac czerwonego (jak frank) do tak malych srubek a np. niebieski i bedzie cacy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 08:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
Frank napisał(a):
M62 potrafi także miec problemy z rozrządem i a od 200 000 lubi wesoło grzechotać sobie VANOS. ( auta od 09/98) .

... o problemach z VANOSEM to słyszałem, w większości M62 po 98 roku można się tego spodziewać, ale o problemach z rozrządem to pierwsze słyszę :zdziwko:

... na pocieszenie dodam tylko że moje m62 jest z 1997 roku, na liczniku 305 000 i jest w znakomitej kondycji :), co nie zmienia faktu że na wiosnę miskę i tak będę zrzucał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 20:31 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Kornelio napisał(a):
odkreci odkreci kocie byle nie uzywac czerwonego (jak frank) do tak malych srubek a np. niebieski i bedzie cacy...


Kornel, ale plumkasz !!! Loctite 243 jest czerwony a to srednia wytrzymałosc , a 270 tez jest czerwony ale wytrzymałosc wysoka. Ja uzyłem własnie 243. Looz ;)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
stones1 napisał(a):
Miska to zwykly kawal blachy , najnizszy punkt silnika, jej demontaz jest latwiejszy od wymiany zarowki. A koszt zaden.



stones1niewiem jak w tych Betach o których piszesz, ale ja dwa razy ściągałem miskę w e28M30 , BO W PRZECIĄGU 3 MIESIĘCY DWA RAZY ROZBIŁEM MICHĘ I WCALE TO NIE JEST TAKIE PROSTE.POZATYM ŻE BYŁA PRZYKRĘCONA NA KILKUNASTU ŚRUBACH TO JESZCZE TRZEBA BYŁO ODKRĘCIĆ OSŁONĘ SPRZĘGŁA , nie wspominając o popuszczeniu poduszek silnika i podniesieniu silnika o 5 cm.
A swoja drogą ciekawe ile roboty jest w mojej e34M50 i czy problem o którym piszesz również dotyczy tego motoru??

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 18 stycznia 2007, 18:32 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 22:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Problem ten stwierdzono najpierw w M60 V8 a pozniej tez w V12 M73 i M62 V8..chodzi o kiepską konstrukcje pompy oleju....ale w innych sprawdzic nie zaszkodzi

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2007, 18:51 
Kłaniam się wszystkim, jestem nowy.

Pragnę dorzucić swoje pięć groszy: ten problem dotyczy nietylko miski olejowej silnika - wymieniałem ostatnio w autom. skrzyni biegów olej + filtr + uszczelkę i trafiłem jedną śrubę odkręconą i jedną poluzowaną... Auto to X5 4.4i 2001r., M62, 140 tys. km).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2007, 19:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Cytuj:
- wymieniałem ostatnio w autom. skrzyni biegów olej + filtr + uszczelkę i trafiłem jedną śrubę odkręconą i jedną poluzowaną... Auto to X5 4.4i 2001r., M62, 140 tys. km).


a z czego wykręciły się te śruby ?

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 16:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
bardzo fajnie.. jak tak dalej pojdzie nie dlugo zaczna sie wykrecac sruby z korbowodow....

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 16:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
panowie to nie jest awaryjnosc ale "wysoki koszt eksploatacji auta klasy premium marki BMW" :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 17:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
macznik napisał(a):
Kłaniam się wszystkim, jestem nowy.

Pragnę dorzucić swoje pięć groszy: ten problem dotyczy nietylko miski olejowej silnika - wymieniałem ostatnio w autom. skrzyni biegów olej + filtr + uszczelkę i trafiłem jedną śrubę odkręconą i jedną poluzowaną... Auto to X5 4.4i 2001r., M62, 140 tys. km).

tylko, że wymieniająć olej w ASB co 40 tys. km ( to sie tyczy starszych, te nowsze co miają biały olej to chyba co 160tys.), zawsze zaglądasz do miski olejowej, a w silniku nie koniecznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2007, 18:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Piotr_Ł napisał(a):
to sie tyczy starszych, te nowsze co miają biały olej to chyba co 160tys.

Piotrek, biały olej ? :D ja słyszałem o czerwonym ATF 'ie i o żółtym - syntetyk Longlife...

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL