BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 lipca 2025, 11:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2007, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
Jest to najprawdopodobniej wina samego rozrusznika. Skoro słyszysz ze rozrusznik kręci, a nie obraca silnika to wina lezy po stronie bendixa. Najwidoczniej sie gdzieś przycina. Daj rozrusznik do przeglądu, może wystarczy samo rozkręcenie i przeczyszczenie.

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2007, 07:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
albo jest wina automatu (bendix) w rozruszniku albo masz zjechane zęby na wieńcu czy jak sie to to nazywa na kole zamachowym :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2007, 16:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Kwidzyn
gdzie znalezc wogole rozrusznik w nim? i gdzie jest ten bendix? pozdrawiam

_________________
Po prostu BMW

KVINEK (Marienwerder)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, 10:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 419
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: S420CDI/E36 Compact
Kod silnika: OM629/ M52B28
Garaż: 323ti http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=60

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=115261
witam ja sobie juz chyba poradzilem z niedopalaniem swojej Beti 3.0d, mialem problem podobny jak michalekk ze nie odpalala jak byla ciepla posluchalem paru rad i na poczatek wymienilem czujnik polozenia walu lecz niestety to nic nie dalo, bylem na diagnostyce we wroclawiu w bmw totalnie nic 0 bledow, pozniej pojechalem do speca w warszaiw na ulicy Cienistej ktory podlączyl laptopa skasowal 80PLN za nic bo nic nie zrobil, a pisal na forum ze diagnostyka jest w gratisie, i snool czyste przypuszczenia ale 0 konkretow, tak to i ja potrafie naprawiac, posluchalem sie kilu innych uwag co moze byc przyczyna i wymienilem pompa paliwa ta co jest w progu. juz sie cieszylem ze jest ok ale tego samego dnia wieczorem juz umarla. i umierala juz prawie po kazdej jezdzie. Posluchalem sie jeszcze jednego mechanika elektryka z BMW (ktory to ocenil przez telefon be zadnych bezsensownych badan komputerowych) i powiem ze diagnoza byla chyba trafna bo od 4 dni jezdze i wyglada na to ze jest ok. na usprawnienie pojazdu wydalem ok 1000pln i nadal nic. zakupilem niebieski przekaznik od modulu DDE za 28PLN ktory jest pod maska przy sterwoniku wymienilem i dziala jak nowa. wiec jesli ktos ma podobny problem z niedopalanie 3.0d radze na poczatek zainwestowac w przekaznik:) PZDR

_________________
Merctedes viewtopic.php?f=55&t=115261
Compact viewtopic.php?f=6&t=124922&start=60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2007, 19:09 
Mam podobny problem z moim 525 tds. Czesto na cieplym nie chce odpalic, nieraz musze mordowac z 30 sekund albo i wiecej, akumulator jest dobry. Na zimnym odpala na dotyk praktycznie. jak ja zgasze na cieplym i zaraz znowu odpalam to czesto na dotyk odpala a nieraz na 3 oborty, a 2 minuty postoi i znowu musze krecic, na 3- 4 obroty. Im dluzej nieodpalana przy cieplym silniku jeszcze tym gorzej, a na calkiem zimnym na dotyk. Nie ma na to reguły chyba ;/
co to moze byc? jeden fachowiec sprawdzal i mówi ze to za małe cisnienie na pompie paliwowej, drugi mówi ze to na 2000 % głowica w pompie wtryskowej.

Proszę o pomoc

To jest automat


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2007, 20:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 419
Lokalizacja: Pruszków
Moje BMW: S420CDI/E36 Compact
Kod silnika: OM629/ M52B28
Garaż: 323ti http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=60

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=115261
maja racje z ta pompa, mialem tds'a i przerabialem ten problem. regeneracja pompy cie czeka lub modul z allegro do grzania swiec ale to chyba nie jest najlepszy pomysl. to jest staly problem silnikow tds problem z uruchomieniem.

_________________
Merctedes viewtopic.php?f=55&t=115261
Compact viewtopic.php?f=6&t=124922&start=60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 18:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Lipiany
mam taki sam problem jak Michałekk lecz po tych rozbieżnych odpowiedziach to nie wiem za co sie zabrac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 530d Problem z odpalaniem
PostNapisane: 19 sierpnia 2008, 00:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: X1 E84 xDrive 23d
Michalekk napisał(a):
Witam

jestem posiadaczem 530d (rocznik 2000)

mam czasami problem z odpalaniem, mianowicie samochod kreci ale nie odpala

poprzedni wlasciciel zainstalowal takie odciecie paliwa, mam pluskwe ktora musze przylozyc zanim odpale, jesli jej nie przyloze to po przekreceniu kluczyka jes cisza

no ale problem jest w tym, ze po tym odbezpieczeniu samochod kreci ale nie odpala, a czasami odpala na 1 skunde i gasnie

po odstaniu kilku - kilkunastu godzin odpala bez problemow i wszystko jest ok

np nigdy podczas odpalania z rana po nocy nie mialem takiego problemu, dopiero po jezdzie, np jak postoi godzine nie chce odpalic, ale tez nie zawsze (nie ma jakiejs zasady, po prostu nie odpala :)

wymieniony zostal czujnik wału i pompa paliwa, ale nadal to sie przytrafia

nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna, komputer nie pokazuje zadnych problemow

z gory dzieki za pomoc.

pozdrawiam
Michal


Witam.

Mam podobny problem jak niegdyś Kolega. Chodzi o 320d (E46) z 2005r. Jak silnik jest ciepły to czasami gaśnie zaraz po odpaleniu lub wcale nie odpala. Dopiero za którymś razem.

Mógłby mi Kolega podać jakiś namiar na serwis gdzie Koledze usunięto tę usterkę? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

--AS11


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 530d Problem z odpalaniem
PostNapisane: 28 czerwca 2011, 17:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jeżeli to sie dzieje w pewnym przedziale temperatury silnika to na 100% czujnik położenia wałka rozrządu względem wału korbowego, przerabiałem to w moim i po wymianie jak ręką odjął :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 530d Problem z odpalaniem
PostNapisane: 28 czerwca 2011, 18:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
To się kolega doczekał odpowiedzi po blisko 3 latach :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL