BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 19:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 23:59 
Garbat napisał(a):
Na nowym oleju jezdze 5tys. km. "10W 40 Mobil1"


10W 40 to chyba nie Mobil1...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 00:03 
Garbat napisał(a):


Spalanie stukowe? :23:

Ps: Sorry za post po poście...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
Hej miałem identyczne klekotanie.. U mnie sprawa wygladala tak: przyszla wymiana oleju i spece poradzili zeby zalac go mineralnym... Silnik zaczal wlasnie tak pracowac. Po prawie 8 tys km zmienilem olej na mobil s 10w40. Zmiana w pracy byla slyszalna, ale to jeszcze nie to. Dalej okazalo sie, ze elektrozawor od EGRu byl padniety i egr nie pracowal... Po wymienia roznica w pracy zasadnicza. Wyciszyl sie znacznie, ale silnik raz klekotal a raz jakby ciszej pewnie dlatego, ze zaraz po wymianie elektrozaworu pociekl mi termostat chlodniczki od egr. Niedawno zmienilem go. Na mobilu s 10w40 mam juz przejechane 6 tys km. Kiedys na mineralnym to nawet nie bede pisal jeden klekot az w kabinie dudnilo. Po zmianie na polsyntetyk roznica widoczna ale musial sie troche rozgrzac. Dopiero po uporaniu sie z EGRem wydaje mi sie, ze jest ok. Odrazu po odpaleniu rano slysze jak po paru sek praca sie wycisza az milo. Mialem obawy jak zmienialem po tym nieszczesnym mineralu na polsyntetyk,ale chyba nie jest tragicznie.. Co prawda pod silnikiem widac, ze troszke pocieklo, ale na bagnecie nie ma znaczacych zmian w poziomie, a przejechalem juz 6 tys. Takze takie moje perypetie z klekotem. Teraz jest dobrze, ale wiem jeszcze, ze poduszki pod silnikiem sa walniete. Jak zagladalem ostatnio pod auoto i obserwowalem poduchy przy gaszeniu i odpalaniu silnika to noga ktora siedzi w poduszce latala na wszystkie strony. Mam nadzieje, ze po ich wymianie bedzie juz naprawde cichutko:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 16:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 466
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Moje BMW: E60 535d
Garaż: E46 320d (2001)
E46 330d (2004)
Ja na silniku mobil s 10W 40 jezdze juz 10tys. A jak moge sprawdic, czy polecial EGR ? Podpiecie pod komputer cos pomoze ? Czy jakis specjalista potrafi to okreslic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 22:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem- w zasadzie bmw powinno jezdzic na pelnym syntetyku - jak cos pocieknie to sprawdzic gdzie i zmienic simering lub uszczelke - efekty pracy silnika na takich olejach duzo lepsze -pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 05:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
Garbat napisał(a):
Ja na silniku mobil s 10W 40 jezdze juz 10tys. A jak moge sprawdic, czy polecial EGR ? Podpiecie pod komputer cos pomoze ? Czy jakis specjalista potrafi to okreslic?


Podpiecie pod komputer jak najbardziej. Ja zauwazylem w swojej niedzialajacy egr kiedy zabralem sie za jego czyszczenie. Okazalo sie, ze elektrozawor w ogole nie zasysa spalin (nie ma ciagu). Nowy kosztuje jako czesc oryginalna 610 zl... Ja mam w tej chwili zalozony skodowski oryginalny ponoc za niecale 200zl i chodzi chyba dobrze. Zadnego bledu nie wywala przynajmniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2009, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 40
Posty: 63
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: E46 320d
i zmień olej chociaż na 5W40. kto powiedział Ci że przy takim przebiegu 10W40 :wstyd: na syntetyku jak najdłużej póki nie zacznie brać. Kumpel ma już 230 tys najechane i na syntetyku jezdzi i jest :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL