BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 czerwca 2025, 11:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 16:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
ojojoj, faktycznie program kiepski, aczkolwiek widziałem gorsze.
W tym momencie auto przyspiesza do 2800obr i mocno puchnie, a do tego ten śmieszny wierzchołek - jakiś sztuczny :/ Ja bym zrobił korektę i moment mocno wypłaszczył.
Poza tym co to za rolki, inercja chyba?? Wyniki wiarygodne??

ROGER-NYSA -> wykres który pokazałeś jest z nowszej generacji 2.0d. W jednostce o której mowa nie uzyskamy takiego płaskiego momentu, gdyż nie jest możliwe tak precyzyjne wysterowanie zaworka N75 (sorki za określenie z VAGa :) )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 19:05 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Ale nawet przed moment pojawia sie dopiero przy 2800 i znika w niepamięć....
Dziwne...może to od poszarpywania,ja pierw zajął bym sie tym potem pierdołami...
Ale każdy robi jak lubi i lubi jak uważa..

_________________
Nie bądż cieć, kup R6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 września 2009, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

wowo napisał(a):
ROGER-NYSA -> wykres który pokazałeś jest z nowszej generacji 2.0d. W jednostce o której mowa nie uzyskamy takiego płaskiego momentu, gdyż nie jest możliwe tak precyzyjne wysterowanie zaworka N75 (sorki za określenie z VAGa :) )


Może faktycznie nie jest możliwe uzyskanie tak płaskiego momentu ale tutaj jest ok :

Obrazek

Co do sterowania turbawką (podciśnieniowo) w grupie VAG silnik ARL 150 PS jest sterowany N75 i wykresy ładnie wychodzą :

Obrazek

Pozdrawiam

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 04:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 164
Lokalizacja: Lurgan UK (Gdynia)
Moje BMW: E46-330i 2002r
Kod silnika: M54B30
no pięknie :kwasny: , wiec tak, chipa robiłem na wyspach, tu link do tego zakładu
http://www.auto-tune.co.uk/index-ie.html
Rolki 2WD widać na zdjęciach zamieszczonych na powyższej stronie.
Oczywiście korekta jest wliczona i na pewno na nią się udam.
cena 180F (810zł) po otrzymaniu zniżki za BMW forum i 3 auta na raz(kumple).

Muszę powiedzieć że nie czuć spadku mocy po 2800RPM gdy jadę normalnie drogą, jakby ten wykres trochę przekłamywał, wydrukuje sobie wykresy które w/g was są dobre i udam się na korektę. zakład oferuje zwrot kasy i oryginalnego programu jeżeli klient nie będzie zadowolony.

_________________
Obrazek

Moja Becia: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72296


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 września 2009, 19:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Ale generalnie czuc jakąś różnice..pośmigaj troche zobaczysz jak spalanie i wogóle....

_________________
Nie bądż cieć, kup R6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2009, 02:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 164
Lokalizacja: Lurgan UK (Gdynia)
Moje BMW: E46-330i 2002r
Kod silnika: M54B30
Różnice czuje tak jak pisałem auto bardziej "ciągnie" do przodu na wyższych biegach, oraz szybciej kończy mi się obrotomierz.

dziś zrobiłem to co mi polecił gościu odnośnie tego delikatnego poszarpywania, czyli odłączyłem przepływkę, po odłączeniu po chwili zapaliła się kontrolka pogorszenia spalin, i od tego momentu rzeczywiście auto przestało przerywać, co ciekawe po ponownym podłączeniu póki co cały czas jest Ok. Zobaczę jak będzie gdy zgaśnie mi "pogorszenie spalin".

Dorzucam jeszcze raz mój wykres ten sam ale w formacie poziomym, myślę że wygląda to trochę lepiej, jest bardzie zbliżony do prawidłowych wykresów.

[img=http://img11.imageshack.us/img11/5495/mygraph1sameshapeasothe.th.jpg]

_________________
Obrazek

Moja Becia: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=72296


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL