BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
cikawe ... wezme ta piaste pod uwage jak bede sie w srode/czwartek widzial tez poprosze zeby piaste luknal :)

jakbys jeszcze na cos wpadl daj znac .. bo rozumiem ze poduszki gorne amortyzatorow nic do skretu nie maja ? i lepiej brac sie za lacznik stabilizatora ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 19:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 245
Lokalizacja: Rybnik/Niedobczyce
Moje BMW: M52B25
Odkręć koło i poszarp,klupnij młotkiem tym elementem który nie jest wymieniony i gdzie luz lub klapanie to awaria. Posadź go na lewarki dwie żabki i poruszaj kierownicą szybko w lewo prawo, a kolega niech słucha,bo ten mechanik Cie wykończy finansowo. Co do tego nowego sprzętu to jeśli kupiłeś "tani szajs z aukcji znanego portalu" to nie zdziwiłbym się jakby to coś nowego dawało oznaki :) Np. takie wahacze to wytrzymują pół roku ;) No , ale jak inni mówią łączniki i sworzenia to zajmij się najpierw tym :) Nie wiem czy w E46 też są takie tulejki na tych stabilizatorach jak na E36 ale na pewno tak i ja myślę że te gumy będą tam tak klupac ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 20:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
na allegro nie kupowalem pseudo oryginalow :) wszystko z zaprzyjaznionego sklepu ...wysokiej jakosci zarowno wahacze jak i amory itd itp. nic lukne te koncowki stabilizatora a wczesniej zdejme kolo ( odciaze je ) i poszukam luzów czy elemntow pukających.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: hehe
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 21:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 529
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47
Nic na siłe.wszystko młotkiem :hyhy:

_________________
Mężczyzna ma wał,a nie jakieś przeguby. Z poważaniem Bruce Wszechmogący ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 21:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 245
Lokalizacja: Rybnik/Niedobczyce
Moje BMW: M52B25
z takimi rzeczami trzeba krotko i na temat :)) MŁOT najlepszy klucz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 11:20 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 77
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47 D20
marver napisał(a):
w srode ..najpozniej w czwartek wymienie lacznik stabilizatora i zobaczymy co bedzie :) .. a tak wogole jeszcze kolega mi podpowiedzial ze moze poduszkagorna amortyzatora tam niby jakies lozysko jest .... ze podjechac na szarpaki i przy otwartej mace obserwowac kielichy ... co o tym myslicie ? czy to nie ma takich objawow jak wyzej pisalem ...

i lepiej zrobic najpierw te lacznik stabilizatora ?


Ostatnio mi nawet zaczęło cos skrzypiec, ale wystarczy ze poleję wahacz wodą i przechodzi. Może być i łożysko amortyzatora, ale wydaje mi sie ze jeśli były by na nim luzy to i na prostych kołach na nierównościach by stukało.... jak to sie smieją znajomi BMW - bedziesz miał wydatki... a ja odpowiadam stać mnie to mam :hyhy: Chyba wymienię całe wahacze i założę gwinta. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2009, 10:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 986
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43TU
a wiec... Wyminielem lacznik stabilizatora i jest caly czas to samo :) rece mi juz opadają...

zostalo sprawdzic poduszke amortyzatora i piaste ... bo nic innego do głowy mi juz nie przychodzi ... no chyba ze jeszcze macie jakies rady ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 14:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 245
Lokalizacja: Rybnik/Niedobczyce
Moje BMW: M52B25
sprawdź tą piaste, a moze masz problem z sprężynami ,albo amortyzatory nie masz za krótkich sprężyn i coś Ci nie pracuje jak powinno .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL