BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 sierpnia 2025, 04:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Zakov napisał(a):
gosc4x4 napisał(a):
jezeli kolo bedzie dobrze wywazone ( razem z ukladem korbowym ) niema to negatywnego wplywu na silnik


Jak przesadzisz ze zmniejszaniem jego masy, to może mieć to negatywny wpływ, nawet pomimo idealnego wyważenia. Po prostu silnik będzie wpadał w drgania na niskich prędkościach obrotowych i mogą pojawić sie problemy z ruszaniem, a co za tym idzie nadmierne obciążenie sprzęgła.
oczywiscie ze tak , ale niepiszemy o skrajnych przypadkach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
Fryderyk napisał(a):

chyba nie wiesz z kim piszesz, swoją drogą masz niezły tupet wklejać mi definicję momentu obr. z wiki... która tak naprawdę nic nie zmienia, jeśli chodzi o głupoty, które napisałeś.

czekam tylko, aż napiszesz zmniejsza się moment obrotowy, a zwiększa moc, to już w ogóle będziesz moim nowym idolem na forum :super:

...

Wtedy możemy zacząć sobie rozmawiać, bo póki co wybaczcie panowie, ale nie ma z kim.
ad1 juz widze z kim pisze , jestes TEORETYKIEM ktory zna zagadnienie od strony ksiazkowej i to tez nie do konca , natomiast jestem pewny ze masz piekne zadbane paznokcie i dlonie ktore nigdy w zyciu srubokreta nietrzymaly :hyhy:



AD2 niebadz taki pewny siebie bo kiedys sie przejedziesz niezle na tym

a swoja droga widze ze niema sensu toczyc konwersacji z pół-bogiem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 11:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
fajna sprawa. szybko sie rozpedza. ale lipa w trasie bo machlujesz biegami a przy wyprzedzaniu z piatki do trój bo nie ma sily wkrecic sie w obroty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 13:37 
Fryderyk napisał(a):
Zakov napisał/a:
Tak to sobie tłumacz gościom z tych forum, w tych tematach -


kliknąłem pierwszy lepszy link po czym widzę:

Cytat:
Lekkie koło zamachowe nie zmniejsza momentu obrotowego podczas jazdy.


ojej :niepewny: czyżbym przypadkiem nie podał takiej tezy zaprzeczając przeciwną? :niepewny:

Cytat:
Większa masa w ruchu obrotowym = wiekszy moment BEZWŁADNOŚCI.


ojej, znów to samo :niepewny:


Tak i na każdą z przytoczonych przez Ciebie wypowiedzi, drugie tyle albo i więcej kontrargumentów (wybiórcze cytowanie fragmentów dyskusji, w celu potwierdzenia jakiejś tezy jest takie "profesjonalne" :rotfl:)

Fryderyk napisał(a):
1. wyrażenie nie było do Ciebie, więc się nie denerwuj :)drugie, niestety tak, bo wciąż nie rozumiejąc co to jest moment bezwładności nie wiem jak mam z Tobą rozmawiać.


I tu właśnie się nie dogadamy i wcale nie dla tego, że nie wiem co to jest moment bezwładności. Bo tak sie składa, że wiem co to jest i jak się go określa i nie jest to wcale takie trudne... A Ty nie masz pojęcia co ja mogę wiedzieć, a czego nie i nic Ci do tego!

Fryderyk napisał(a):
Zakov napisał/a:
Zadaniem koła zamachowego jest między innymi zmniejszanie momentu bezwładności po stronie silnika


Jak mam Ci wytłumaczyć dlaczego to zdanie jest nieprawdziwe, skoro nie wiesz co to moment bezwładności? Tym bardziej jak tu wytłumaczyć np. tw. Steinera?


Właśnie dlatego się nie dogadamy - Nie tłumacz tego mnie, tylko autorowi tekstu który nie przypadkowo Ci podlinkowałem i w którym zawarte jest identyczne stwierdzenie. Dlatego napisałem, żebyś redaktorowi wytykał słowa których używa, a których nie rozumie. Odwołałem się do tego tekstu ponieważ zdaje sobie sprawę, iż jestem laikiem i jego autor bez wątpienia jest pewnym autorytetem bynajmniej względem mnie, oraz zapewne względem większości forumowiczów. Więc w takiej sytuacji nie muszę dogłębnie sprawdzać i analizować poprawności jego stwierdzenia. Ale Ty tego nie zrozumiesz, bo nie uznajesz żadnych autorytetów oprócz siebie samego...

Fryderyk napisał(a):
Nie mam zamiaru czytać tego artykułu, być może autor jest ogarnięty, lub nie, w każdym razie wielu dziennikarzy są... po prostu dziennikarzami


heheh naprawdę mnie to rozbawiło, choć mało co mnie bawi w stanie w jakim jestem po wczorajszej imprezie, a jednak... :rotfl:

To samo mógł bym napisać względem podesłanych przez Ciebie książek. Witamy w rzeczywistości! Tutaj dziennikarze są tylko dziennikarzami, a ludzie są tylko ludźmi! :zdziwko: :rotfl: Ale gdyby iść dalej tym tropem, doszli byśmy do wniosku, że ŻADNE źródła naukowe, ani autorytety nie mają większego znaczenia, a słuchać należy jedynie Ciebie - Nie, dzięki... Wole już jednak swoje artykuły w necie i prasie (nieważne jak przyziemne by one nie były), czy choćby podesłane przez Ciebie książki...

Ale OK! Masz racje - Obniżenie masy koła zamachowego nie powoduje zmniejszenia elastyczności pojazdu. Chociaż widzę, że opinie na ten temat w tym i w podobnych tematach na innych forach są raczej odwrotne. Ale nie będę się z Tobą sprzeczał i to wcale nie na zasadzie - "ustąp głupszemu" Po prostu wiem, że na pewno jesteś 5x lepszym mechanikiem niż ja, gdyż ja się zwyczajnie w te "klocki" nie bawię. Dłubanie przy mechanice zostawiam innym, a jedynie korzystam z "dobrodziejstw" jakie ona ze sobą niesie. A racje przyznaje Ci w dużej mierze, właśnie z wcześniej wspomnianego dystansu do samego siebie, którego Tobie serdecznie życzę. Pozdrawiam! :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, 14:18 
gosc4x4 napisał(a):
ad1 juz widze z kim pisze , jestes TEORETYKIEM ktory zna zagadnienie od strony ksiazkowej i to tez nie do konca , natomiast jestem pewny ze masz piekne zadbane paznokcie i dlonie ktore nigdy w zyciu srubokreta nietrzymaly :hyhy:


Nie będę komentował Twoich aroganckich wypowiedzi, wklejał CV itd. czy czegoś udowadniał, ale po prostu przestań takie rzeczy wypisywać i zamieniać forum w śmietnik. Nie potrzebujemy tutaj takich osób.

Zakov napisał(a):
Ale gdyby iść dalej tym tropem, doszli byśmy do wniosku, że ŻADNE źródła naukowe, ani autorytety nie mają większego znaczenia, a słuchać należy jedynie Ciebie


Noooo! Wreszcie zrozumiałeś :hyhy:

no dobra, żart taki.

Widzę, że dalsza dyskusja nie ma żadnego sensu, temat zamykam.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL