BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 czerwca 2025, 17:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 04:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 48
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: X5 e53
Kod silnika: M57N
Kiedyś szybko się zagrzewała i powoli temperatura spadała a teraz wystarczy na godzinę zostawić i już wskazówka na zero. Może być że to termostat. A z tym klimatronikiem u mnie jest tak samo ale nie wiem dlaczego tak się dzieje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 listopada 2009, 11:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
identyczna sytuacja jest u mnie z falujacymi obrotami z tym ze wystarczy ze wejdzie na pierwsze kreske za niebieskim polem to sie wszystko uspokaja help!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 listopada 2009, 12:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 48
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW: X5 e53
Kod silnika: M57N
Aha, zapomniałem dodać że przy wymianie filtra dolałem na pełny zbiornik paliwa butelkę preparatu do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy diesla firmy STP.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2009, 11:52 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 51
Posty: 9
Lokalizacja: Bełchatów
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47TU
Wydaje mi się ,że to wina jeża . W poprzedniej 320d,136 km miałem ten sam problem ,po włączeniu klimatronika nie dość ,że falowały obroty to jeszcze migotały światła .Myślę ,że przez uszkodzony rezystor dmuchawy głupieje regulator napięcia w alternatorze i dlatego takie objawy ,ale to tylko moje zdanie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL