BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 czerwca 2025, 06:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Objawy uszkodzonej przepływki.
PostNapisane: 27 maja 2012, 19:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ja jak miałem dziurę w gumie od przepływki to mi pokazywało błąd bo lewe powietrze łapał :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Objawy uszkodzonej przepływki.
PostNapisane: 24 lutego 2013, 01:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 49
Posty: 45
Lokalizacja: Brodnica
Moje BMW: E46 320i
Kod silnika: M52TUB20
Witam.
Odgrzeję kotleta. Miałem identyczne objawy jak Zibi. Falowanie obrotów, dziwny syk spod maski przy dodaniu gazu, mułowaty przy ruszaniu, łatwo było zadławić, kopcił na wolnych obrotach. Dziś byłem w garażu obejrzeć cały dolot, ewentualnie wyjąć DISA do sprawdzenia i zobaczyłem takie coś :

Obrazek

To jest kolanko rurowe od przepływomierza - to najbliżej silnika. Ta mała "odnoga" na zdjęciu idzie prosto, w rzeczywistości jest wygięta i idzie do krokowca. W miejscu zaznaczonym strzałką była dziura, że można było palec wsadzić. Tymczasowo zaizolowałem taśmą najstaranniej jak się dało i zamówiłem nowe. Po odpaleniu silnik pracuje idealnie, nie muli się na niskich obrotach, nie faluje, nie kopci, pracuje tak jak powinien. Oczywiście wcześniej wymieniłem przepływomierz.

Zatem jeżeli ktoś ma podobne objawy, proponuję najpierw dokładnie obejrzeć te właśnie kolanko i tę nieszczęsną "odnogę"

_________________
Grzegorz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL