BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 czerwca 2025, 19:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] Czy takie położenie przepustnicy jest poprawne ?
PostNapisane: 8 czerwca 2010, 10:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 192
Lokalizacja: Wielkopolska
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B25TU
Wiem o tym, tylko złapalem Vanosa z silnika po wystawieniu "kopyta" za 100 wiec nie chcialem sie bawic w szlifowanie :)
Jak wymieniałem oringi to jeszcze ta wiedza nie byla znana z luzem i sposobem jego likwidacji :kwasny:

_________________
Radość z jazdy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy takie położenie przepustnicy jest poprawne ?
PostNapisane: 14 czerwca 2010, 21:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
Witam ponownie, Silnik wybebeszony (niech szlak trafi miske olejowa, pół dnia trzeba wyciagać)
a nadal nie wiem co to "cyka", macie jakieś pomysły? co do brania oleju to chyba wina pierścieni bo zgarniajace to w zasadzie łyse, ale co to cyka a raczej grzechocze, jeszcze jedno, łańcuszek na pompie oleju luzny jak w starym rowerze, tak ma być?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Czy takie położenie przepustnicy jest poprawne ?
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 18:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 341
Lokalizacja: BI
Moje BMW: E 39 / E 38 / E90
Kod silnika: N46b20b
A u mnie cyka nadal choć nie zawsze,przyczyną zamulenia była przepływka :)

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez zdejmowania głowicy .
- n42
- n46
- n45
- n62
- m54


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL