_Red_Coupe_325 napisał(a):
słuchaj powiem raz

skasowanie błędu w niczym nie pomaga bo to tylko wymazanie pamięci
wydaje ci się jak każdemu kto ode mnie odjeżdża... ja nie widzę nigdy różnicy a zawsze jade klienta wozem po naprawie
więc...
kasuje Ci koleś błędy i nie masz nic ok
ale diagnostyka polega na tym że po skasowaniu odpala się auto i sprawdza czy nie pokazują się błędy ..
jeśli się pokazały po skasowaniu znaczy że jest uiszkodzone coś i trzeba naprawić dopiero jeśli nie ma po kasowaniu błędów jest ok.
jak odepniesz przepływke i pojade na kompa pokaże że jest błąd. wiadomo ale samochód zaraz po wpięciu wraca do odpowiedniej pracy bo ona jest sprawna.
inaczej sprawa wygląda jak masz uszkodzoną... bo po skasowanjiu znowu powinna wyskoczyć mwięc pytanie
CO POKAZAŁ KOMPUTER PO SKASOWANIU BŁĘDÓW?????
BO O TO NAM CHODZI..
BO ŻE CZUJNIK WAŁKA TO NORMALNE PONIEWAŻ ODPINAŁEŚ GO LUB BYŁ USZKODZONY.
ALE CO PO SKASOWANIU SIĘ POWTÓRZYŁO???
Kurcze czyli od razu po skasowaniu błędów powinienem zapalić silnik i już byśmy wszystko wiedzieli - szkoda, że o tym nie pomyślałem bo teraz muszę umawiać się na kolejny termin. Podjadę na dniach na kompa i dam znać jak to wygląda.
"Gaśnie TYLKO na zimnym silniku i podczas pierwszego gwałtownego hamowania, tak jak nie mógł sobie poradzić z "podniesieniem" obrotów na zimnym silniku (przejeżdzam ok 100m do pierwszych świateł, puszczam gaz i zaczyna się - do świateł jadę dosłownie minutę, wcześniej problemy nie występują bo noga ciągle na gazie więc obroty też dużo wyższe)" - problem ciągle występuje, od momentu unieruchomienia auta nie zdażyło się żeby zgasło ale nadal jest wzmożone telepanie, umówię się na komputer i dam znać.
_Red_Coupe_325 - dzięki !!!!!!!!!!!
