Witam, Ja u siebie sam wymieniałem tą 9, robiłem to z rok temu więc nie wszystko pamiętam dokładnie, ale na pewno nie odkręcałem dyfra ani dekla dyfra, na pewno odkręcałem stabilizator ale go nie wyciągałem. Starą tuleję potraktowałem dosyć brutalnie, najpierw wiertarka i wiercenie gumy do okoła, następnie cienki brzeszczot i cięcie tej gumy jak tylko się dało, starałem się jak najbardziej ją rozwalić by wybić tą metalową tuleję ze środka, potem przecinak i młotek i jedziemy, po chwili męczarni i wielu niecenzuralnych słowach bez których by się nie udało wybiłem metalową tuleję tą ze środka. Następnie nacinałem zewnętrzną tuleję metalową i przecinakiem wbijałem ją do środka od boku, ciężko to wytłumaczyć ale chodzi o to by ścianka tulei wgniotła się do środka. Ogólnie jeśli ktoś ma jakieś pojęcie o mechanice to sobie poradzi. Dużo WD40 bo tuleja na pewno jest zapieczona na amen.Do montażu użyłem długiej śruby, szerokich podkładek i klucza z nasadkę, montaż w sumie bezproblemowy. pozdrawiam.
|