BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 czerwca 2025, 06:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 na zimno nie chodzi na wszystkich cylindrach
PostNapisane: 17 czerwca 2011, 23:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
krokowiec mylem i podmieniałem ale efektów zadnych nie było ale przepustnicy jeszcze nie czyściłem, już wiem co w poniedziałek bede robić po pracy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 na zimno nie chodzi na wszystkich cylindrach
PostNapisane: 26 września 2011, 21:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
a to filmik z odpalenia View My Video


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 na zimno nie chodzi na wszystkich cylindrach
PostNapisane: 15 grudnia 2012, 14:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
dodam ze po wymianie wszyskich uszczelek kolektora i po resecie ustąpił problem, czyli winą były uszczelki, ale nie było to 100% tak jak powinno, bo czasem pojawiało sie wypadniecie zapłonu na wolnych, oraz jechanie wysokim biegiem, w okolicach 1 - 2 tys obrótów wypadały na tyle zapłony że trzeba było zgasić,(rozłączało jak by jedną stronę) po ponownym odpaleniu było ok przez jakiś czas. Kolega dał podejrzenie na cewki, prosty sposób sprawdznia ich odpinanie ich z samej świecy, na 6 było słychać przeskok między fajką cewki a świecą a na dwóch nie.
Po prostu była słabsza iskra, po wymianie tych cewek nie ma żadnego problemu z zapłonem, oraz wypadaniem, zapłonu.

Myśle że warto było to opisać bo tematów jest sporo tego typu ale autorzy nigdy nie piszą co było powodem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL