BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 12:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 16:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Mowimy tu o regularnie wymienianych olejach....

dla mnie lej KUJAWSKI do swojego samochodu.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 16:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
wygląda na to że nigdy nie widziałeś rozebranego silnika który chodził 500tys na mineralu i jest czysty jak łza zero nagaru!!!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 16:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
stones ja myślałem, że ty w motoryzacyjnym robisz, a tu się okazuje, że w spożywczym.
A moja mama mówi, że kujawski to dobry olej. Ale sprzedawca ze spożywczaka może wie lepiej!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 16:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
moj ostatni komentarz w tym temacie :

moje v12 ma sie swietnie na 5w30


trzymam kciuki za Wasze R4.

;)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
stones1 ja w moim m20b25 mam 10w40 i nie zamiezam go zmieniać na minerala , ale nie o to sie tu rozchodzi przeciez, tylko o to ze nie do wszystkiego zalewa sie syntetyk czasem jednak lepiej jest 15w40 zależy od sytuacji. twoim zdaniem to jak by nie było to syntetyk i kropka bo minerał to motor doktor jest człowieku zastanów sie!!!!!!!!!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 18:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
esiue30 napisał(a):
stones1 ja w moim m20b25 mam 10w40 i nie zamiezam go zmieniać na minerala , ale nie o to sie tu rozchodzi przeciez, tylko o to ze nie do wszystkiego zalewa sie syntetyk czasem jednak lepiej jest 15w40 zależy od sytuacji. twoim zdaniem to jak by nie było to syntetyk i kropka bo minerał to motor doktor jest człowieku zastanów sie!!!!!!!!!



nic mnie tak nie wkurza jak obracanie kota ogonem i wmawianie mi jakis bzdur.
Dziwi mnie tylko po co uzywasz 10w40...

Ja caly czas pisze ze warto uzywac syntetyk, a Ty dobrales sie z lolejko i w kolko piszecie ze nalezy uzywac TYLKO MINERALNEGO, ze to bzdura ze jest kiepski...


wiec powiem ostatni raz

OLEJ MINERALNY TO WIELKIE GÓWNO.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 22 lutego 2007, 23:29 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: kozienice
oj i po co sie klucic kazdy olej jest dobry ale napewno mineralny to nie gowno :wsciekly: mialem m40 i jezdzilem na mineralnym 15w40 shell wymiano co 8000km i grama nie bral :hyhy: a jesli komus bierze olej i jezdzi na 10w40 to proponuje mineralny jesli i to nie pomoze bedzie bral dalej to zalecam wymiane uszczelniaczy zaworowych i to napewno pomoze chyba ze ktos ma za duzo kasy i chce szybki remacik to zalejcie 5w40 albo 0w40 to napewno usmierci wasz silniczek poniewaz syntetyk lepiej wyplukuje nagar i gwarantuje ze zacznie brac jeszcze wiecej ojeju albo wyplukany syf zatka kanaly olejowe i wtedy panewki sie topia silnik staje a mechanicy sie ciesza

_________________
palic gumĂŞ i chodzic bokiem nie kaÂżdy potrafi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: kozienice
co do gownianego mineralnego to jesli litr oleju kosztuje mniej niz 10pln to co tu chciac

_________________
palic gumĂŞ i chodzic bokiem nie kaÂżdy potrafi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: kozienice
stones a jesli nie byles na targach od 95 to pasowalo by sie tam wybrac bo wiele sie tam zmienilo wiele ciekawostek tam mozna sie dowiedziec bo w 95 to zuki i lubliny byly tam jeszcze wystawiane :P

_________________
palic gumĂŞ i chodzic bokiem nie kaÂżdy potrafi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 21:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
co prawda modem nie jestem ale danekone, używaj przycisku "edytuj"jeżeli nikt jeszcze nic nie napisał "po tobie", bo tak troszke głupio jak 4 posty pokolei Twoje
pozdro... taki mały OT



a co do oleju to mam zdanie jak Stones1 jak miałem m40 to lałem 10w40 i nic mi nie ciekło mimo tego że silnik 13 letni z przebiegiem 250 licznikowym więc rzeczywisty pewnie o 100 wiecej conajmniej :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Lokalizacja: kozienice
jezeli latal na 10w 40 i niebral to sie zgadzam i do puki nie zacznie brac to niech jezdzi dlugo i szczesliwie ale jesli jest zalant 10w 40 i biee litr na 100km to poco lac w nieskonczonosc w wiekszosci przypadkow pomaga tylko zmiana oleju na 15w40

_________________
palic gumĂŞ i chodzic bokiem nie kaÂżdy potrafi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 21:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
stones1 kota ogonem to właśnie ty odwróciłes! a gdybm w silniczku całyczas miał pełen syntetyk to bym sie cieszył jak dziecko ale cóż napewno juz na wyzszy nie przejde. i puki motorek chodzi dobrze to trzeba jeździc na syntetykach ale to tez zależy co producent zaleca. mineral to bardzo dobry olej i niekiedy czyni cuda ale lotos to nie shell czy castrol. jak dla mnie to zalej najlepiej swoje v12 kranówą bo syntetetyk to chyba za gesty bedzie :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 10:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
esiue30 napisał(a):
stones1 kota ogonem to właśnie ty odwróciłes! a gdybm w silniczku całyczas miał pełen syntetyk to bym sie cieszył jak dziecko ale cóż napewno juz na wyzszy nie przejde. i puki motorek chodzi dobrze to trzeba jeździc na syntetykach ale to tez zależy co producent zaleca. mineral to bardzo dobry olej i niekiedy czyni cuda ale lotos to nie shell czy castrol. jak dla mnie to zalej najlepiej swoje v12 kranówą bo syntetetyk to chyba za gesty bedzie :rotfl:



chyba tak :) , no ale coz poczac musze sie meczyc z tym swoim 750.... co zrobic taki los okrutny mnie spotkal ze przyszlo jezdzic czyms takim . nic tylko usiasc i plakac...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
danekone napisał(a):
stones a jesli nie byles na targach od 95 to pasowalo by sie tam wybrac bo wiele sie tam zmienilo wiele ciekawostek tam mozna sie dowiedziec bo w 95 to zuki i lubliny byly tam jeszcze wystawiane :P



czytaj ZE ZROZUMIENIEM.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 12:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
stones1 napisał(a):
chyba tak :) , no ale coz poczac musze sie meczyc z tym swoim 750.... co zrobic taki los okrutny mnie spotkal ze przyszlo jezdzic czyms takim . nic tylko usiasc i plakac...


Wywiozłeś się pod niebiosa... Widzę że co dla Ciebie podłogą, dla innych sufitem...
chyba rzeczywiście wszystkie te posty, bo zazdroszczą Ci 750 :rotfl:

Bzdury gadasz, jeżeli rzadki olej przedostaje się na zewnątrz silnika, należy stosować gęstszy, który może nie jest już tak dobry, ale w danym momencie optymalny.

Nie wydaje mi się żeby zużycie oleju syntetycznego na poziomie 1L/1000 km kwalifikowało silnik do remontu, wystarczy przejść na półsyntetyk, a jak nie pomoże to na mineral.
Silnik który zaczyna brać 1L/1000km ma przeważnie 200-300 tys. kilometrów i olej mineralny na pewno mu nie zaszkodzi i bzdurą jest takie twierdzenie.
Nie wątpliwie najlepszy jest syntetyk, ale jak jego zuzycie rosnie, śmiało mozna przechodzic na inne oleje.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 12:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Karol 540 napisał(a):
stones1 napisał(a):
chyba tak :) , no ale coz poczac musze sie meczyc z tym swoim 750.... co zrobic taki los okrutny mnie spotkal ze przyszlo jezdzic czyms takim . nic tylko usiasc i plakac...


Wywiozłeś się pod niebiosa... Widzę że co dla Ciebie podłogą, dla innych sufitem...
chyba rzeczywiście wszystkie te posty, bo zazdroszczą Ci 750 :rotfl:

Bzdury gadasz, jeżeli rzadki olej przedostaje się na zewnątrz silnika, należy stosować gęstszy, który może nie jest już tak dobry, ale w danym momencie optymalny.



a jak Ty bys odpowiedzial na rade, abys zalal "kranówka swoje v12" ??
jezeli olej przedostaje sie na zewnatrz silnika, dobrze by bylo znalezc tego przyczyne i ją usunac a nie wlewac smole.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 13:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
stones1 jezeli masz m40 i bierze ci olej to nie robisz remontu za 1200 zł ( kogo na to stać w koncu to tylko m40 ) od razu tylko lejesz mineral, jeździsz nim 2-3 lata i do żyda. powtażam poraz 4 ze zależnie od sytuacji leje mineral, ja tż preferuje syntetyk ale nie zawsze jest tak dobrze! coś ty taki nie rozumny?? stary coś ty się uparł na te syntetyki no ale wiem jak sprzedasz bańke syntetyky to tak jak bys sprzedał 2 banki mienerala albo lepiej hehe. daj juz spokuj chłopie bo sie wszyscy z ciebie smieją :rotfl: :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, 14:10 przez ///ESIU, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 13:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
nie masz pojecia czlowieku o tym co mowisz. Ci ktorzy sie smieja, cóż SZCZERZE IM WSPOLCZUJE, nic wiecej nie moge zrobic. Jezeli spojrzysz na pierwsze strony tematu zobaczysz ze w fachowy sposob wyjasnilem na czym polegaja klasy jakosci, oznaczenia na olejach etc. Poswiecilem na to pewien czas, nie po to by ktos taki jak Ty w odpowiedzi pisal ze opowiadam bzdury tylko dlatego ze Twoj kolega Józek jezdzi od 30 lat na Kujawskim w Żuku i wszytsko jest ok. Piszesz bzdury, w chamski sposob mi docinasz i poslugujesz sie retoryka rodem z zakladu dla obląkanych. Nie mam przyjemnosci w dyskusji o olejach wyczytwac jakis chamskich docinkow z Twojej strony, co chwile.

Jednym slowem ubostwiaj to GOWNO o symbolu 15w40, a jesli jestes inteligentny to dzieki mnie wiesz juz co znacza symbole po API oraz ACEA.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 13:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
[quote="esiue30"]stones1 jezeli masz m40 i bierze ci olej to nie robisz remontu za 1200 zł ( kogo na to stać w koncu to tylko m40 ) od razu tylko lejesz mineral, jeździsz nim 2-3 lata i do żyda. :[/quote]


brawo brawo ten pan !!!!

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 23 lutego 2007, 14:10 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 13:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
widze pewna roznice miedzy olejem mineralnym a smoła, olej mineralny jest jak najbardziej wskazany w takiej sytuacji. Majac M40 i wiedzac nawet ze przyczyna sa pierscienie, leje mineral a nie robie remont, to w miare logiczne...

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL