Witam
Odnowię temat.
Problem polega na tym, że ... jak zwykle ... autko postoi 2 dni, to można zapomnieć o jego uruchomieniu. Akumulator jest OK, więc szukałem dalej.
Elektryk ze mnie żaden, ale jakoś poradziłem sobie czytając Wasze posty z ustaleniem źródła ssącego prąd.
Wygląda to tak:
- bezpiecznik nr 24

pobór 0,34 A
- Nr 12

0,08 A
- Nr 11

0,02 A
- Nr 4

0,05 A
- Nr 6

0,03 A
Pozostałe maja wartość =0,00 A
Pomiary wykonane po rozbrojeniu się systemu ... ok. 20-25 min. po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki.
Chciałbym od Was uzyskać odpowiedzi na n/w pytania:
1. czy to są normalne wartości (0,02 - 0,08 A), ale jak na moje laickie oko, 0,34A to chyba troszkę za dużo. w/g rozpiski jak niżej jest on od airbaga i oświetlenia tablicy, ale jak wkładałem bezpiecznik, to w bagażniku odzywał sie cd-rom, tylko nie wiem, czy navi czy zmieniarki,
2. od czego są te bezpieczniki, bo jakoś mi się to kupy nie trzyma, korzystając ze schematu jak niżej
3. gdzie mam dalej szukać.
Czy mogli byście podpowiedzieć mi coś w temacie, bo już mnie nudzi niepewność po wyjściu rano do aut z pytaniem ... zapali, czy nie.
Czy to jest na pewno schemat z E39?
