BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2025, 22:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E39] M52 2.0 benzyna - kilka pytań i problemów
PostNapisane: 12 kwietnia 2011, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 60
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Naprawione - niestety jestem lżejszy o sporo $$$...

Padł termostat, zamknął obieg. Woda w chłodnicy i zbiorniczku się zagotowała, termostat zamknięty więc chłodnica bez możliwości odprowadzenia wody. Niestety to nie zbiorniczek wystrzelił, a chłodnica od dołu pękła (plastik przy łączeniu chłodnicy i zbiorniczka - oglądałem ale nie było widać bo podobno gdzieś w środku pękło i woda leciała strużką). Chłodnica wymieniona na nową bo podobno nie zaleca się wymieniać tej plastikowej obudowy przy zbiorniczku wyrównawczym - prawda?

Wymieniony termostat + chłodnica. Pompka wody ocalała bo była na metalowym wirniku. Na wymianę czekają jeszcze oporniki klimatyzacji (to są te rezystory, który były montowane do 98r tylko?) - po zdjęciu zderzaka dam radę to sam zrobić?

ja_6 napisał(a):
A jak problem z odpalaniem ? Poradziłeś już sobie ?

Odpalanie już bez problemów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M52 2.0 benzyna - kilka pytań i problemów
PostNapisane: 15 czerwca 2011, 07:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 60
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E39 520i
Kod silnika: M52B20
Cześć,

Temat wraca bo dowiedziałem się czegoś nowego.

Czy wszystkie opisane w temacie problemy

"Zaczęło się od delikatnego telepania silnikiem na zimnych obrotach (sierpień), później kilka razy miałem problemy by odpalić po większym deszczu. Zimą coraz częściej telepało silnikiem gdy był zimny, często się zdarzało, że przy dojeżdzaniu do pierwszych świateł obroty drastycznie spadały i silnik gasł (skrzynia automat), musiałem bardzo wolno dojeżdzać do tych świateł albo najlepiej w ogóle nie zatrzymywać auta bo bardziej nagłe zatrzymanie kończyło się spadkiem obrotów i zgaśnięciem. Teraz autko już w ogóle nie odpala. Kręci, kręci, kręci ale nie może odpalić...."

mogą wskazywać na padającego VANOSA?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL