BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 15:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
wez zainstaluj inpe po angielsku bo strasznie nie lubie niemieckieg :)

bledy w module airbag to

blad 17 napiecie zasilajace
blad 13 poduszka kierowcy pewnie cos z tasma kierownicy

a w sterowniku silnika bms46

blad 112 to co pisalem wyzej

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 19:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
NAPIECIE ZASILAJĄCE CO TO ZNACZY ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 14:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
słaby akumlator blad pewnie dalo sie wykasowac ?? czy powraca ??

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 16:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
A BŁĄD LAMP TYLNYCH GDZIE MAM ZNALEŹĆ W IMPIE WCHODZĘ W BODY I KTÓRY MAM WYBRAĆ , KTÓRY JEST DO ŚWIATEŁ TYLNYCH ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 18:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
o boshe o czym ty piszesz jaki blad tylnych lamp ?? nie kumam
pali ci sie spalona zarówka na tym samochodziku w liczniku ?? wystarczy ja wymienic w lampie i blad zniknie :)
jedyny moduł co mozna sie z nim połaczyc to LSZ on odpowiada za cale oswietlenie w aucie

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 21:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
ale gdzie mam wejsc w impie żeby to wykasować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 21:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
omg nie wiem czy żartujesz czy piszesz serio :orany: tego nie idziez skasowac w inpie tylko trzeba zobaczyc jaka zarówka sie spalila w lampie i ja wymienic i juz nie bedzie sie palilo :zabawa:

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
ale mam ledy założone i dlatego ten błąd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 22:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
to pisz jasniej a nie bedziemy tu posty bezsensowne nabijac

jak masz ledy to mozesz usunąć to w ncs expert tzn wykodowac to zeby nie pokazywalo spalonej zarówki
albo wstawic rezystor zeby modul swiatel widzial jakis opór wtedy na liczniku tez nie bedzie sie palic

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 22:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 420
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: m43
a co dokładnie ncs co trzeba zmienić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 stycznia 2015, 22:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
viewtopic.php?p=1829323

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 15:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
Może ktoś pomoże z tym ?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wiem że czujnik położenia wału i sondy jednak na pracującym silniku w analogu widać wyraźnie że wykazują jakąś prace czy to znaczy że po wymianie czujnika położenia wału błędy sond nie będą wywalać ?

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 16:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Witam,proszę o naprowadzenie mnie gdzie szukać przyczyny:
Date: 01/05/15 15:05:00
ECU: MS430DS0
JobStatus: OKAY
Variant: MS430DS0
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
228 lambda contol tolerance Bank 2
Error frequency : 1
Logistic counter: 39
N_32 1056.00 rpm
MAF 130.73 mg/stk
TCO 60.00 Grad C
LAM_MV_2 17.57 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 0.40 h
Deviation rich
---
---
---
Error to relevant
Error debounce
Error currently not available
sporadic Error
Errorcode: E4 B1 01 27 21 18 90 AD A8 76

Czy to nieszczelny dolot,pada sonda? Odma OK wymieniona,świece nowe,a autko czasem "faluje" na obrotach.Czy to na PB czy LPG to samo.
Gdzie szukać przyczyny?
Czy kumam dobrze to będzie sonda na kolektorze 4-6 cylinder?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 16:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Tonder napisał(a):
Wiem że czujnik położenia wału


nie czujnik wału tylko czujnik walka co doskonale widac w live data cramshaft position masz 83stopnie
a powinno byc ok 22 na biegu jałowym a podczas jazdy po przekroczeniu ok 2 tys wartosc powinna byc 44

i sondy tak jak piszesz ale grzałki w nich sa popsute co tez widac na obrazku
jak sondy pracuja 0-5v bo pisales ze pracuja to sa jako tako sprawne tylko maja uszkodzone podgrzewacze i dłużej si e grzeja i napewno nie pracuja w odpowiedniej temperaturze

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 16:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Kruger napisał(a):
Czy to nieszczelny dolot,pada sonda? Odma OK wymieniona,świece nowe,a autko czasem "faluje" na obrotach.Czy to na PB czy LPG to samo.
Gdzie szukać przyczyny?
Czy kumam dobrze to będzie sonda na kolektorze 4-6 cylinder?


tak jest cos z mieszanka w banku 2 nagraj live date jak pracuja sondy i daj na yt albo sam zobacz jak pacuja

powinny zmieniac warosci 0-1v bez przerwy dla banku 1 i 2 przez i za katem to samo

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 17:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Jutro zobaczę,ewentualnie tu wstawię co i jak z parametrami sond.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 17:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 825
Lokalizacja: WZY
Moje BMW: E46 Cabrio
Kod silnika: M54B30
czyli to czujnik walka rozrzadu ? cholera zamowilem juz czujnik walu korbowego..
czyli generalnie sondy tez do wymiany bo nie pracuja tak jak powinny ?

_________________
Obrazek
E46 Coupe Lightgelb /// ^ KLIK ^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 20:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Tonder napisał(a):
czyli to czujnik walka rozrzadu ? cholera zamowilem juz czujnik walu korbowego..
czyli generalnie sondy tez do wymiany bo nie pracuja tak jak powinny ?


no blad jest czujnika wałka i w live data pieknie widac jak jest zly kąt ustawiony powinno byc 22stopnie

na moje we wtyczce czujnika kable sie zwarły one ze starosci kruszeja i robia sie zwarcia łatwo naprawic o ile czujnik juz sie nie spalil od zbyt długiego zwarcia

a z sondami mozna zyc :) ale zeby nie bylo bledu trzeba by je wymienic

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 6 stycznia 2015, 23:04 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 9
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Garaż: https://picasaweb.google.com/1123467548 ... 278/BMWE39
Witam. Bledy o ktorych pisalem we wczesniejszym poscie udalo sie pokasowac. Zostaly tylko dwa:
21 auxiliary water pump
Error frequency : 252
Short circuit to ground
Error present

Oraz

25 park heating wake up line
Error frequency : 255
Short circuit to batt+

Mam problem z uruchomieniem webasto. Z komputera dusze Heic ein i wentylator od nawiewu startuje, webasto nic i po kilku sec wentylator sie wylacza i mruga czerwona kontrolka. Przy okazji od kilkunastu dni nie moge jezdzic na gazie poniewaz parownik od dolu jest zimny czyli jak by obiegu nie bylo. Instalacja lpg landirenzo, parownik kwardatowy. Pompa wody nowa. Od jakiegos czasu raptem zaczela swiecic mi sie kontrolka od poduszki i w czasie jazdy lub na postoju jak sie dluzej bawilem inpa raptem zapala sie oswietlenie wewnatrz i w tym samym czasie wlaczaja sie swiatla awaryjny. Przepraszam, ze w tym dziale, ale moze jest to wszystko jakos polaczone?? Pomoze mi ktos w rozwiazaniu tych problemow? Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [INPA] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 stycznia 2015, 09:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 968
Lokalizacja: Szubin koło Bydgoszczy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b25
Garaż: bylo e36 316i
jest e39 523iA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
21 to dodatkowa pompa wymuszonego obiegu
to ta na kielichu u dołu z elektrozorami trzeba wykrecic i zobaczyc czy jest sprawna i czy dochodzi prąd do niej
25 to problem z webastem
trzeba przejrzec cala instalacje webasta

uklad pewnie sie zapowietrzyl weze sa twarde po rozgrzaniu ?? czy miekkie jak flaki ?? :)
musza byc dosc twarde i po odkreceniu korka przy chlodnicy w zbiorniczku powinno byc widac strumien wody jak dodajesz gazu

jak zapala sie kontrolka od airbag to w module jest jakis bład ??

calym oswietleniem w aucie steruje modul swiatel lcm moze go cos boli

_________________
moja srebrna 523iA :)
wejdz i zabacz http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=130498
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL