BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 kwietnia 2024, 12:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Swap do e36
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 09:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
pytam raz jeszcze o swap, tym razem z silnka 1.6 na 1.8, badz 2.0, lecz intersuje mnie silnik 1.8 , fachowe porady mile widziane, czy wystarczy wymienic tylko silnik z osprzetem , trzaba bedzie cos przerabiac?
ps. moze to was wkurza ze ktos pyta o takie rzeczy , no ale od czego jest forum :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
2.0 i 2,5 to tyle samo roboty bo to 6 garowki sa. 1.8 przekladasz silnik i komputer i bedzie latac...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 10:54 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
tylko pytanie po co?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 11:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
zadaje to samo pytanie.. po co ładowac tyle kasy zeby miec te pare km wiecej ?

zmien auto .. bedzie prosciej ... a moze nawet na tym zarobisz.. ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
ja mysle tak, po co zmieniac autko jesli wszystkow nim jest ok?, tylko mocy brak, chyba lepiej pomyslec o zmianie silnika niz kupowac cos czego nie jestesmy pewni, caly czas mysle co tu zrobic, czy zmienic autko i tyle czy pobawic sie ,nie sprzedam swego auta za tyle ile bym chcial, nikt nie odda mi pieniedzy za to co wlozylem w niego, i ile serca, daltego jest to temat do obgadania, kwestia czy finasowo sie oplaci i ile przy tym pracy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 11:45 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
zmiana silnika na 2.0 wzwyz Guccio zeby bylo najtaniej wiaze sie z kupnem drugiego auta na czesci (najlepiej chyba anglika bo tanio)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 11:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
w takim razie zostawiam juz ten temat, nie ma sensu, a jednak nikt tego nie poleca :evil:
moze zrobie to co Ty Kornelio, wywale kata, wcisne chipa , jakis dobry wydech , stozek K&N caly komplet ( 700pln) i bedzie cos z tego???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 kwietnia 2006, 12:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
tez bez sensu.za dobry wydech pod silnik zaplacisz kolo 2000...chip z hamownia 1500...stozek 700...do tego przygotowanie głowicy (polerowanie kanalow,lekkie planowanie)...wychodzi prawie tyle co kosztuje e36 ANGLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 kwietnia 2006, 15:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Kolega który pragnie zmienic silniczek dobrze kombinuje, skoro ma autko pod względem blacharskim w stanie idealnym a nie ma kasy na nowe autko to czemu nie??!! Jest mianowicie taka opcja, można kupić autko np z anglii bez prawa rejestracji całeautko niebite tylko nie możesz nim jeżdzic, ale przekadasz wszystko co Ci potrzebne do swojej beci a reszte sprzedajesz na części. Ostatnio widziałem takie e36 320i w necie chyba w gratce, koleszka sprzedał je za 4tyś złotych. Przekładasz silnik skrzynie uklad hamulcowy zmieniasz wał i inne co tam potrzebne a reszta idzie na części i jeszcze możesz na tym zarobic jak sie zakrtecisz dobrze, to jest moim zdaniem idealna opcja jesli chcesz miec mocniejszy i lepszy samochód małym nakładem kosztów, bo jak kupujesz po koleii silnik skrzynie itd to faktycznie sie nie opłaci. Ale opcja z takim autkiem jak znajdziesz to czemu nie naprawde niezłe rozwiązanie, i wiesz co masz!!! Pozdrawiam :)
PS: Jak już zmieniać w tej opcji o której mówiłem to minimum 2.0 litry poco z 1.6 na 1.8 szkoda kasy, to moje zdanie, jak np jeżdzisz tylko w miescie sądze ze 320 powinno byc okej 8)

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2006, 19:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
To fakt 150PS w e36 to naprawde fajnie lata . 1.8 to porazka . Ja kiedys mialem e36 2.0 a moj kolega w tym samym czasie miał własnie 1.8is. Niech sobie pisza w danych technicznych co chca ale 1.8is wogole nawet nie ma co porownywac do 2.0 . Moje zdanie jest takie ;jak ktos chce spacerówke to 1.6 a jak ktos chce juz pojezdzic to 2.0 minimum. 1.8 to jest kompletna porazka. kiedys sie zastanawiałem po co BMW wogole ten silnik zrobiło :( Nooooo i te cztery cylindry bleeee :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2006, 19:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
No własnie mój przedmówca ma racje saM obecnie jeżdze 1.6 i naprawde autko nadaje sie jedynie zeby pospacerowac :lol: tak do spokojnej jazdy i czasem to nawet mam stracha nim wyprzedzac ...chodzi po prostu o to ze bezpieczne auto to w miare zrywne autko a sądze że 320i jest okej, jasne ze zaraz pojawia sie opinie, ze jak juz sie bawic to 325 albo 328 albo moze i EMKĘ, ale po co uważamże 2.0 literki w zupelnosci starczą sam miałem okazję tym jechać i naprawde niexle śmiga, i mówie nie ruszaj 1.8, między 1.6 a 1.8 nie ma różnicy prawie w ogóle , jeżdziłem przez tydzien 318 mojego kolegi i naprawde nie czułem żadnej różnicy, no moze w wyższym zakresie obrotów jakby lepiej szła, ale po co inwestowac kasę i robic swap na 1.8, mówie kup autko z anglii po kosztach i włóż coświększego minimum 320 a reszta opchnij na części, pozdro

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2006, 23:35 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Lukas23 swieta racja :!: Szacunek z mojej strony za samokrytyke jesli chodzi o 1.6. No coż. Jezdzimy używanymi autkami a czasami jak je kupujemy trafia sie super egzemplarz tyle ,ze wlasnie 1.6 no i grzech go nie kupic a z drugiej strony niektórym tyle wystarcza.Ja nie twierdze ze tym sie nie da jezdzic bo tez osobiscie takim miałem okazje popykac i nie jest tak znowu najgorzej ale po co BMW 1.8wymysliło to tego nie rozumiem.Tak czy inaczej składam szczere kondolencje wszystkim włascicielom 518 he he he to jest naprawde tragedia :!: :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 11:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
dzieki wszystkim za wspanialy dialog, pomysle nad tym wszystkim, mysle ze opcja anglika jak najbardziej pasuje, a co do 1.6i M43 fajny silnik, nie mam nic do niego , autko fajnie sie prowadzi wspaniale autko do jazdy , ale mocy potrzeba wiec.....zobaczymy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2006, 14:34 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ja myślę tak:

Ogólnie, zmiana silnika większego sensu nie ma, ale:
Jak już zmieniać to w przypadku guccia najlepiej (najtaniej) na 1.8 IS. W przypadku 6 garówek już wchodzą w gre większe pieniądze.

Między 1.6 m43 a 1.8 m43 różnicy nie będzie ale między ISem już będzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 14:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Tylko że Is - y są drozsze w utrzymaniu że tak powiem, części trudno dostepne w ofercie zamienników oczywiście i drogie, dwa wałki rozrządu itd, trzeba po prostu trafic na dobry model, a moze i faktycznie będzie najtaniej, ale czy warto, skoro za 4000tys można kupić całe autko z anglii z 6 garami, i wyjmujesz to co ci potrzeba a na reszcie zarabiasz czyli defakto kosztami zblizasz sie tak jakbys wkladal is -a bo nawet sprzedjaac reszte czesci z tego autka z anglii po kosztach mowie o blacharce wykonczeniu wnetrza itd jestes w stanie zarobic, tylko trzeba sie zakecic za takim autem bez prawa rejestracji, najlepiej zapodackomus temat kto tam siedzi a ludzi ktorzy tam wyjezdzaja nie brakuje 8) pozdro panowie,
PS: is ik tez jest dobrym wyjsciem:) ale ja wiem czy sie opłaca

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2006, 17:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
IS to nie jest dobre wyjscie.To sa dalej 4 gary tylko 4 marne gary.Jak sie to mowi;"GŁOS JEST A OBRAZU NIE MA" he he he :mrgreen:
p.s. tu nie ma nawet głosu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 15:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Święta racja z tymi garami o głosem :P najlepiej jak sie bawic to 6 garówi tyle ale chyba is a kupi sie taniej zreszta to zalezy od stanu, ale racja jak już coś to r6

_________________
ÂŁukasz
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=6450/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2006, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: RzeszĂłw
No to ja juz mam problem z glowy. Za 4 tyg wracam do kraju na wakacje wiec jeszcze zdarze sie rozejzec za autkiem :D 8) 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2006, 22:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: RzeszĂłw
Panowie a to cos bedzie dobre by polaczyc z moim autkiem ?
http://www.fish4.co.uk/ls/triicbrmh/car ... 104&page=6
Troche ma przejechane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lipca 2006, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
drebin napisał(a):
Troche ma przejechane.


jak nie cofnięty to ma mało przejechane ( serio ) :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL