BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2006, 07:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
po dlugich przemysleniach doszedlem do wniosku ze jednak sie to nie oplaca, nawet gdybym bardzo chcial, pozostaje przy tym co mam, za rok zmieniam auto, gdyz teraz nie oplaca mi sie nawet sprzedac, - moje stwierdzenie : wiecej mocy? to kupie auto z wiekszym silnikiem i zaloze turbine, jesli bedzie do diesel to co najmniej 2.5L i do tego chip.
pozdrawiam Wszystkich kierowcow BMW , --------------uwazajcie na drogach - letni sezon niech nie bedzie pod znakiem krzyzykow przy drogach tylko dobrej zabawy i duzo slonca!!!-----------

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lipca 2006, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
Patryk napisał(a):
No to ja tez ;) chciałme zapytac o swap z 2,5 na turbo diesla. Wybieram sie do Niemców no i mógłbym przywieźć sobie silnik, ale z czym to sie wiąże. Wydech, komp to napewno, ale most :?: hamulce, zawieszenie no i rama czy wytrzyma :?: :?: :roll:


rozmawialem z gosciem ktory jezdzi e34 2,5 tds-em -spalanie podobne co w mojej .ropa praktycznie tylko pare groszy tansza niz Pb wiec nie taka duza oszczednosc .No chyba ze bedziesz wlewał opał :)
ja bym nie zmianial Twojego silnika na tds-a :),

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 04:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: UK
vanos24 napisał(a):
ja bym nie zmianial Twojego silnika na tds-a Smile,

To zalezy Vanos 24.Ja smigam Tds i moze w miescie nie ma az tak wielkiej roznicy ale na trasie to juz inna bajka :D U mnie wychodzi w granicach 6.3 przy 130km/h. Tyle pokazuje komputer :D Jest czym deptac i kula sie toto nie kiepsko.Co poniektorzy angole troszke glupieli gdy ich benzynki nie mogly mi odejsc :D Jednym slowem jestem z niej zadowolony choc wczesniej nawet nie rozwazalem zakupu TDS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 09:31 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Cytuj:
rozmawialem z gosciem ktory jezdzi e34 2,5 tds-em -spalanie podobne co w mojej .ropa praktycznie tylko pare groszy tansza niz Pb wiec nie taka duza oszczednosc .No chyba ze bedziesz wlewał opał Smile
ja bym nie zmianial Twojego silnika na tds-a Smile,


Bede jeździł na oleju po frytkach :P 8) nie wiem co z tego wyjdzie ale chodzi mi po głowie taki swap. Mam sąsiada który ma forda oriona (szrot) wlewa za 4 dychy i jeździ cały tydzien :P No może przesadziłem, ale oszczednośc jest i tak jak pisze Mimut, mocy nie brakuje ;P Mam jeszcze renault 25 2,2 w benzynie i drugi smok...no nie wiem zobaczymy :lol: do 10 sierpnia wyjeżdzam 8)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 20:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
lukas23 napisał(a):
No własnie mój przedmówca ma racje saM obecnie jeżdze 1.6 i naprawde autko nadaje sie jedynie zeby pospacerowac :lol: tak do spokojnej jazdy i czasem to nawet mam stracha nim wyprzedzac ...


Człowieku!!! Jak się boisz jeżdzić 1.6 to lepiej przesiądz się do autobusu!!! Ja ja nie mam problemu z wyprzedzaniem..wbijam trójkę i heja!!! Zero kłopotów czy coś:p Qmpel mial compacta 1.6 to licznik zamykal... Jeśli wszyscy tak jezdżą po 1,6 i 1.8 to czemu nie maja 12cylindrowców?? Denerwuje mnie to na maxa :evil:

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 20:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
VIK 316 to było dobre "Ja ja nie mam problemu z wyprzedzaniem..wbijam trójkę i heja!!! "
HE HE HE ale sie usmiałem przeciez 1.6 i 1.8 to totalna porazka #-o To przeciez jest spacerówka marne CZTERY gary #-o hehehe naprawde sie usmiałem :twisted: :twisted: 1.6 to dobre do forda fiesty. :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2006, 23:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
Nie no sorry!!! Bo Ty jako pierwsze auto to pewnie miales 850i wybacz...
Widzisz stary ,bo ja nie mam kompleksow zadnych z tego powodu:))) Liczy sie jak jezdzisz a nie ile masz cylnindrow..wlasnie dlaczego nie masz 750???he?? Jak bede mial odpowiednia kase to wloze pod maske 3.2 zaloze czarne zderzaki i stalowe felgi oraz znaczek 316i na klape i bede z przyjemnoscia kopal dupska takim kolesiom jak ty na swiatlach!!! Ja nie musze sie podbudowywac tym ze ma 8garów :twisted: :twisted: :twisted: Bo to nie auto robi ze mnie faceta...

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 07:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
Cytuj:
To przeciez jest spacerówka marne CZTERY gary

jak jestes taki mocny, a raczej twój silnik taki jest, to pozmagaj się z marnymi czterema garami w E30 M3, nie musi to być EVO 3. o efektach zmagań nie musisz tu pisac bo wszyscy orientujący się w temacie juz z góry je znają.

pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 10:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
marcinradom napisał(a):
Cytat:
To przeciez jest spacerówka marne CZTERY gary

jak jestes taki mocny, a raczej twój silnik taki jest, to pozmagaj się z marnymi czterema garami w E30 M3, nie musi to być EVO 3. o efektach zmagań nie musisz tu pisac bo wszyscy orientujący się w temacie juz z góry je znają.



Popieram cie marcinradom w 100% 8)

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 18:06 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
vik_316i napisał(a):
Nie no sorry!!! Bo Ty jako pierwsze auto to pewnie miales 850i wybacz...
Widzisz stary ,bo ja nie mam kompleksow zadnych z tego powodu:))) Liczy sie jak jezdzisz a nie ile masz cylnindrow..wlasnie dlaczego nie masz 750???he?? Jak bede mial odpowiednia kase to wloze pod maske 3.2 zaloze czarne zderzaki i stalowe felgi oraz znaczek 316i na klape i bede z przyjemnoscia kopal dupska takim kolesiom jak ty na swiatlach!!! Ja nie musze sie podbudowywac tym ze ma 8garów Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Bo to nie auto robi ze mnie faceta...


popieram . ja też ze swoją " spacerówką " nie mam kompleksów , bo od 316 raczej nie odstaje w osiągach chociaż ma 6 garów.( ale mruczeć lepiej mruczy ) :mrgreen:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: Wa-wa
[ ale sie usmiałem przeciez 1.6 i 1.8 to totalna porazka #-o To przeciez jest spacerówka marne CZTERY gary #-o hehehe naprawde sie usmiałem :twisted: :twisted: 1.6 to dobre do forda fiesty. :mrgreen:[/quote]

jak dla mnie to 735 to spacerówka :lol: :lol: :lol: , nie nabijaj się z kolegi, bo sam masz wolne auto [-X , punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, dla kierownika poczciwego produktu FSO/FSM, 316i to potwór, jeśl można ,to podpowiem/wypowiem się w kwestii swapu. wg mnie to nieopłacalna inwestycja, pomijając koszty silnika i pozostałych koniecznych elementów do zmiany, nie licząc kosztów robocizny, warto zainwestować również w zawieszenia, hamulce (bo w E36 w wersjach 4 cylindrowych mamy bębny z tyłu) itp. , po podliczeniu wydatków robi się spora sumka (często większa niż różnica potrzebna do dopłaty za mocniejszy model), a rezultaty modyfikacji często negatywnie (niestety) rozczarowywują właściciela.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 19:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
Cytuj:
rezultaty modyfikacji często negatywnie (niestety) rozczarowywują właściciela

pozostaje jednak satysfakcja i wiadomości.
pozdrawiam

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 19:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
he he he usmiac to ja sie usmiałem :lol: :lol: :lol: jacy tu wszyscy obrazliwi czyzby aby napewno nie macie tych kompleksów majac tego "POTWORA" 1.6 pod maską :?: :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 20:03 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Yanaki napisał(a):
jak dla mnie to 735 to spacerówka :lol: :lol: :lol: ,


740 pewnie tez :lol:
ale jak podjedzie do Ciebie CL 55 AMG Kompressor ( miałem dzis przyjemnosc na swiatłach) , to juz spacerów nie bedzie. Masz racje, punkt widzenia zalezy od punktu siedzienia. Ale jak nie patrzec to 735iA jest szybsze niz 316 . I nie kazde auto przekracza 230 km/h poki co.
Nie rozumiem tylko po co kupowac najsłabszą wersje silnikową auta i potem wszystkim udowadniac, ze auto nie jest takie wolne itp. Myslałem ,ze to auta stworzone dla ekonomii a nie osiągów.
Jak miałem kiedys 730 R6 manual to doskonale wiedziałem ,ze to jedna z najwolniejszych siodemek. Ale była wygodna i zadbana. Kazde Bmw ma swoje zalety i nie ma sensu sobie dogryzać.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 20:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 51
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Frank Ty to zawsze cos madrego napiszesz =D> =D> :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 20:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
fakt jest taki
albo 1.6 ale w zajefajnym stanie,albo "duzy"silnik wygladajacy zaje... z 5m :mrgreen:

z 4garow tylko Is,a z r6 2.8 styka na 36 :mrgreen: (pomijajac naturalnie M)

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 20:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
W porównaniu do tych wszystkich tu aut to moje auto to żółw niesamowity :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Miras napisał(a):
he he he usmiac to ja sie usmiałem Laughing Laughing Laughing jacy tu wszyscy obrazliwi czyzby aby napewno nie macie tych kompleksów majac tego "POTWORA" 1.6 pod maską Question Question Question Mr. Green Mr. Green Mr. Green


Miras, nikt nie jest obraźliwy tylko vik_316i, to młoda gorąca krew :mrgreen:


Miras napisał(a):
Frank Ty to zawsze cos madrego napiszesz


Miras, nie przesadzaj Frankowi, czasami się uda :twisted:
:mrgreen: =D>


Cytuj:
W porównaniu do tych wszystkich tu aut to moje auto to żółw niesamowity Mr. Green


HIHIHIHI moja to jest dopiero potwór :wink: :lol: :!:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
panowie bez OT

jak to na "jakims" innym forum napisali 1.6 duzo pali,1.8mniej,pomiedzy Is a 2.0 jest mala roznica a 2.5 pali minimalnie wiecej niz 2.0 :twisted: wiec....



2.8 8) :twisted:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2006, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: Wa-wa
CL 55 nie daje rady :lol: , za ciężkie, co innego 65, miałem przyjemność posiadać kilka mocnych modeli BMW, niezależnie od posiadanych KM, szybko okazuje się, że i tak za mało, miałem przyjemność prowadzić 720 KM Mercedesa, naprawdę szyyybkie auto, a własciciel i tak po jakimś czasie miał niedosyt...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL