BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 12:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 316 1,9 nierówna praca i dławienie się na zimnym
PostNapisane: 10 października 2011, 21:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 316
Kod silnika: m43
Witajcie, mam problem z moim 316, otóż rano odpala normalnie, od przekręcenia kluczyka, jednak jak dodam trochę gazu to obroty nawet nie dojdą do 1000-1200 i auto gaśnie. Odpalam ponownie znowu bez problemów i czekam, silnik pracuje na biegu jałowym,jednak nierówno i trzęsie budą, w miarę jak na postoju się zacznie rozgrzewać delikatne dodawanie gazu(tak do 2000-2500obr już nie powoduje zduszenia i gaśnięcia jednak nadal obroty rozkęcają się nierówno i powiedzmy skokowo. W tym czasie jakbym chciał ruszyć to auto szarpie, dodanie gazu w zasadzie znowu go zdusza. Dopiero jak wskazówka temp. płynu opuści niebieskie pole, to automatycznie przełącza się na gaz i wtedy jak ręką odjął. Silnik kręci się aż miło, po prostu normalnie się zachowuje. W ciągu dnia jeżdżąc nie ma problemu z odpalaniem po np. godzinie postoju jak silnik jest jeszcze ciepły. Dodam że w aucie wymieniony był zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej wraz ze sprawdzeniem ew. miejsc przedmuchów lewego powietrza( dzięki temu zniknęły falujące obroty), świece, filtr powietrza oraz przepływomierz. Po podpięciu do kompa nie pokazywały się żadne poważniejsze błędy. Macie jakieś pomysły...czy poprostu wstawić auto do warsztatu i czekać na wyrok. Pozdrawiam Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 316 1,9 nierówna praca i dławienie się na zimnym
PostNapisane: 11 października 2011, 10:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 227
Lokalizacja: Slask
Moje BMW: 545i
Kod silnika: n62
kolega mial podobny problem falowaly mu obroty na zimnym silniku wymienil czujnik polozenia walu i wszystko gra jednak wydaje mi sie ze po podlaczeniu komputera powinno wykryc przyczyne :)

_________________
Obrazek
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...
Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...
Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 316 1,9 nierówna praca i dławienie się na zimnym
PostNapisane: 11 października 2011, 20:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 316
Kod silnika: m43
jak byłem na kompie to co prawda nie wskazało błędów ale mechanik sugerował pompę paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 316 1,9 nierówna praca i dławienie się na zimnym
PostNapisane: 12 listopada 2011, 01:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: e46 316
Kod silnika: m43
problem rozwiązany, przyczyna zapchany katalizator


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL