BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 01:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] problem z "długimi"
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 16:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: gdynia
Witam. problem polega na tym, że prawe "długie" swieci mi zawsze - przy wyłączonych światłach, przy postojowych i mijania. Wie ktoś może jak rozwiązać ten problem (wiem ze odłączenie wtyczki pomaga ;) ) ???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 17:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 237
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: M5 & 328i
Kod silnika: S85B50 & M52B28
winny jest modul swiatel LCM, napraw albo wymien. Na forum znjdziesz wiecej info

ps. sam jezdzilem chyba ze 2 miesiace z wyjeta wtyczka :) od prawego swiatla drogowego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: gdynia
5erfan napisał(a):
ps. sam jezdzilem chyba ze 2 miesiace z wyjeta wtyczka :) od prawego swiatla drogowego

Dokladnie ta sama strona :)

Jak go naprawić?? Bo z tego co się domyślam to wymaina może troche po kieszeni pociągnąć.


Ostatnio edytowano 15 sierpnia 2009, 20:29 przez damian83, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
Też mi świecił prawy długi winny jest moduł lcm tak jak kolega 5erfan pisze ja naprawiłem ten moduł w miarę proste a koszt części to ok 25zł.
Moduł znajduje sie przy nogach od pasarzera po prawej stronie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: gdynia
marcinbig napisał(a):
ja naprawiłem ten moduł w miarę proste a koszt części to ok 25zł.
Moduł znajduje sie przy nogach od pasarzera po prawej stronie.


Niestety nie mam dostepu do żadnych części (jestem za granicą). Jak dotrzeć do tego modułu? Auto mam od niedawnna i jestem zielony :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
Moduł daj elektrykowi jak niemasz pojęcia o elektryce.
Elektryk nawet od rtv powinien sobie z tym poradzić.
A lcm jest po prawej stronie pasarzera obok nogów.
poszukam jakieś fotki tego miejsca


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 20:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
Obrazek
to jest lcm wyciągnięty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 66
Lokalizacja: gdynia
wielkie dzieki :zdrowko:
Czyli wziąć "czarną skrzynkę" i do elektryka (elektronika) zanieść :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 sierpnia 2009, 22:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
dokładnie
http://www.inorp.com/blog/2007/06/18/repair-e39-light-module-bts426l1-alternative-component-for-the-bmw-e39-lcm-light-module/ tu masz strone z naprawą lcm po angielsku i tranzystor jest w innej obudowie stąd te kolorowe kabelki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2009, 21:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Anglia
dzieki za pomoc a co jesy przyczyna takiej awarii


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 00:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
według mnie wyciągnięcie wtyczki z długich na zapalonych długich lub na przekręconej stacyjce co powoduje przepięcie i pali tranzystor


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 07:24 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
marcinbig napisał(a):
według mnie wyciągnięcie wtyczki z długich na zapalonych długich lub na przekręconej stacyjce co powoduje przepięcie i pali tranzystor


a według mnie poprostu zuzycie materiału lub jego wada...

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 14:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
"zuzycie materiału" miało by miejsce w przekażniku, wada to juz prędzej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2009, 22:38 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
marcinbig napisał(a):
"zuzycie materiału" miało by miejsce w przekażniku


tak to nazwałem... to się po prostu jara

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] problem z "długimi"
PostNapisane: 23 listopada 2011, 19:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: E91 177KM
Kod silnika: N47B20C
panowie zeby nie zasmiecac forum i nie pisac noweg tematu...u mnie jest dobny problem. kupilem niedawno auto. poprzedni wlasciciel wymienial wlasnie zarowke i cos mu strzelilo przy wkladaniu nowej. od tamtej pory jak tylko wlozy sie kluczyk do stacyjki to swieci prawy przod i tyl. reszta nie dziala wlaczajac swiatla wlacznikiem :P kierunki tez nie dzialaja. dziala tylko jeszcze stop.
bedzie to lcm?? wymieniac resystory BTS 426L1 czy kupowac nowy sterownik?? auto to 528iA 96.
jakies sugestie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL