BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 maja 2025, 23:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] witam mam problem z podcisnieniem przy turbinie
PostNapisane: 31 lipca 2007, 21:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
po zapaleniu silnika wciąga bączek na dół , silnik muli i wkręca się tylko do dwuch tysięcy .jeśli ktoś wie o co chodzi to prosze o pomoc

_________________
BMW e39 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
sprawdziłem turbine elektro zawory podciśnienia i wszystko jest ok

_________________
BMW e39 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 22:28 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
a czy po przegazowaniu popuszcza tego bączka (cięgno siłownika podciśnieniowego) :?:

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
Po przegazowaniu sciąga go na sam dół i cały czas jest w tej samej pozycji i nie pracuje. z tego co wiem to w zależności od obrotów on powinien pracowac w górę i w dół, a on jest cały czas na samym dole.

_________________
BMW e39 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 09:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
podejżewam ,że to może być problem z elektroniką, ponieważ jak sciągne wtyczkę od elektrozaworu to bączek wyjdzie do samej góry i turbina jest wtedy cały czas otwarta na maksa i silnik ma moc dopiero przy trzech i pół tysiąca obrotów. Kiedy założę wtyczke do elektrozaworu pierwsze przegazowanie silnika jest ok,a potem dzieje się to samo(baczek na samym dole, i silnik nie wkręca sie więcej niz do 2000obr.)

_________________
BMW e39 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 19:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Tu masz coś co powinieneś zrobić http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5874

Ale jedno jeszcze nie daje mi spokoju.

Po zapaleniu silnika siłownik podciśnieniowy, WCIĄGA cięgno a w czasie przegazówki ma cięgno popuszczać, czy tak dokładnie jest.
Jeżeli podczas przegazówki nie popuszcza, to sprawdź wątek pod linkiem, który wyżej podałem.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2007, 16:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Lokalizacja: krakĂłw
tak dzięki ale juz czyściłem filterki,zmieniałem elektrozawory czujnik podciśnienia też zmieniałem sprawdzałem turbine i tez jest ok. tu coś jest z elektroniką. coś zle steruje podciśnieniem.
pozdrawiam.

_________________
BMW e39 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL