Witam
Na wstępie napiszę, że byłem dwóch stacjach diagnostycznych i według nich nie ma żadnych luzów.
Załączam filmik. Około 10 sekundy słychać trzeszczenie (3 szybkie stuki) i 12 sekundy to samo.
Dzieje się to zazwyczaj na podjazdach i przy skręcaniu oraz na nierównościach i dziurach.
Czy mogą to być dźwięki z przekładni? Diagnosta powiedział też, że możliwe, iż to z poduszek amortyzatorów.
Wiem, że ciężko coś z tego filmiku wywnioskować, ale może jednak ktoś udzieli wskazówek

Jeszcze jedno. Jakiś czas temu wymieniałem turbinę na nową, spec od BMW podniósł auto i od razu powiedział, że wybite mam z przodu tuleje na wahaczach górnych i że do wymiany. Natomiast na stacjach diagnostycznych zapytałem o to diagnostów i powiedzieli ze luzów nie ma i wszystko jest ok. Czy mogą mieć oni aż taką niewiedze?
http://www.youtube.com/watch?v=55nPV24NiwQ&feature=channel_video_title