Cześć wszystkim jestem tu świeży więc jak coś robię nie tak to poprawcie mnie.Problem polega na turbo dziurze która raz występuje a raz nie. Moja bunia jest z 98r i dzięki koledze   Roger-Nysa udało mi się wymienić wadliwy przepływomierz na nowy oraz zmienić   na odpowiedni soft ale nadal problem występuje. W Inpie i Dis zrobiłem odczyt błędów ale nie wiem do końca po przetłumaczeniu na polski co oznacza. Wiem tylko tyle że mam rozjechany kąt wtrysku . Jeśli ktoś z forumowiczów może pomóc  to proszę o jakieś wskazówki z góry dziękuję.
Błąd Inpa: 
 72 Start of injection actuator controller
Error frequency : 59
Engine speed    1175.00  1/min
Einspritzmenge   8.63  mg/Hub
Betriebstundenzaehler  104.90  h
Engine speed     1104.50  1/min
Einspritzmenge   4.71  mg/Hub
Betriebstundenzaehler   0.10   h
Postion control at  +/- 3 Grad KW wrong
Error currently not available
Na Polski to będzie:Uruchomienie sterownika siłownika wtryskowego
Gdzie on się znajduje jak go sprawdzić??????
Na obrotach 830.00    Początek wtrysku oczekiwany Grad KW 2.84
a początek wtrysku zmierzony to 6.87 duża rozbieżność.
Ciśnienie doładowania  1045.00
Masa powietrza 40.92
Temperatura cieczy  48.36
W Dis wyszło tak:
Batery voltage  14.0  v
Fuel temperature  13.7  C
Engine speed  830  rpm
Injection  pump speed  414  rpm
Start of injection actual angle  7.0  cr
Start of injection specified angle  1.3 cr
Pedal travel sensor poisition   0.0%
Specified air mass   227.2   mg/stroke
Actual air mass   557.5  mg/stroke
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/2c7 ... 220d2.htmlhttp://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/9b0 ... 08f0a.htmlhttp://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/2b9 ... 2c68d.html