BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 13:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] JAK PRAWIDŁOWO PODŁĄCZYĆ WĘŻYKI PODCIŚNIENIA
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 12:58 
Witam koledzy jestem posiadaczem BMW 530D 99rok ,okazało sie że sparciały i pourywały sie wężyki sterowaniem podciśnienia ,konkretnie chodzi mi o te które są pod kolektorem ssacym. Super by było jak ktos z was koledzy miałby schemat podłączenia tych przewodów pozdrawiam


Ostatnio edytowano 30 czerwca 2009, 10:25 przez jacsok, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 14:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
Masz trzy wężyki
1. od elektrozaworu sterowania turbiną do zbiorniczka (puszki) vacum
2. od turbiny do elektrozaworku sterującego turbiną
3. od puszki vacum tyle że z rdugiej strony do trójnika po drugiej stronie silnika

ten 3 jest najdłuższy i ma ponad metr

Z podłączeniem problemu nie będzie
Pierwsze 2 musisz montować po zrzuceniu rury od przepływki do turbiny, dostęp będzie ok
ten 3 trzeba się troszkę powyginać aby go wsadzić pod kolektor i tam podłączyć

Jest jeszcze jeden przewodzik od trójnika do elektrozaworu Egr ale tam się nie dostaniesz bez zdejmowania kolektora ssącego przynajmniej ja nie widzę tam dostępu
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45


Musisz wymienić 10,9,8

8 - to ten długi co pisałem wcześniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] JAK PRAWIDŁOWO PODŁĄCZYĆ WĘŻYKI PODCIŚNIENIA
PostNapisane: 10 grudnia 2012, 14:21 
Ważnym aspektem w działaniu całego systemu podciśnienia jest również układ od poduszek silnika. Czy wymiana wspomnianych wężyków wiąże się wyłącznie ze zdemontowaniem kolektora ssącego czy potrzebny będzie dostęp od kanału? Pytam dlatego że nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i przy okazji nie chciałbym niepotrzebnie demontować niektórych części.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL