BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 07:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [exx] Tuleje dyfra-wymiana na zwykłe czy poliuretan
PostNapisane: 23 grudnia 2015, 16:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TUB25
Postanowiłem wymienić tuleje dyfra, bo mam już dosyć stukania przy zmianie biegów. Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział mi które są do wymiany. Zaproponował żebym kupił tuleje poliuretanowe. Co sądzicie o takich tulejach do normalnej codziennej jazdy ? Samochód kompletna seria, i raczej się to nie zmieni, ale jak już będę wymieniał te tuleje to chce kupić jak najlepsze żeby był z nimi już spokój. Co o tym sądzicie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [exx] Tuleje dyfra-wymiana na zwykłe czy poliuretan
PostNapisane: 23 grudnia 2015, 19:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Kup zwykłego lamfordera z zeszlifowanymi znakami BMW.

Ja miałem wylatane tragicznie i po wymianie jest super.

Sama wymiana jest dość szybka i łatwa pod warunkiem że masz klucze i ściągacz (nawet wydechu się nie demontuje).

Najlepiej Kup klucz dynamometryczny za 100zł bo są co niektóre śruby które w 5 sekund przekręcisz np śruby trzymające aluminiowy wspornik do podłogi

Zapoznaj się z tą stroną , podano na niej momenty dokręcania i potrzebne klucze.
http://www.bokchoys.com/differential/diy_diff.htm


A i klucz do odkręcania pół osi External torx nie morze być za gruby bo się nie zmieści.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL