Dzięki za głos w dyskusji.
Wiem, że wg rozpiski nie jest to właściwe koło dwumasowe.
Powtórzę się: Sprzedawca twierdzi, że nie ma problemu bo średnica też jest 240mm a obudowa - korpus (chyba skrzyni biegów) jest taki sam jak w moim modelu. Wymieniam koło dwumasowe łącznie ze sprzęgłem i te dwa elementy będą od kompletu, będą ze sobą idealnie pracować.
Koło
Cytuj:
"do 03/2003 - 415 0158 10"
łącznie ze sprzęgłem to już większy wydatek bo 2.300,00 PLN. Taką najniższą ofertę dostałem. Sam już nie wiem czy dobrze zrobiłem idąc w kierunku oszczędności tych 750PLN.
Logicznie myśląc to ten zestaw za 1550 co mi sprzedał obsługuje ten sam silnik ale o większych mocach - nie powinien być słabszy- gorszy.
Jeden ze sprzedawców mówił , że koło LUK - to właściwe 415 0158 10- kiedyś też kosztowało ok 800,00 PLN ale LUK zmienił politykę cenową na tę część i wywindował cenę.
PYTANIE: Czy faktycznie wymiana kompletu tj. koło dwumasowe + sprzęgło tak jak w pierwszym poście pisałem będzie możliwa i że będzie to dobrze i bezawaryjnie pracować???
Proszę o opinie.