BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Autko padło... :(
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 18:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: WrocÂław
Mam problem z moim BMW 320d, 2002r. Nagle silnik zaczął dziwnie pracować, autko straciło moc, i ledwo dojechałam nim pod dom. Na początku wszyscy myśleli, że to pompa paliwa, bo mój tata zalał ropę na najgorszej stacji i moim mieście. Ale "mechanik" stwierdził, że nie. Wymienił filtr paliwa i nadal jest tak, że ledwo odpala, pochodzi parę sekund i gaśnie. Chodzi tylko na dwa "gary". Jest teraz w serwisie, tam powiedzieli że ma jakieś przedmuchy w silniku, chcą rozbierać głowicę... Ale już sama nie wiem, bo ani się nie grzał, dobrze chodził, to się stało nagle... Proszę Was o pomoc, co robić, co to może być??? :zalamany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2007, 19:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 105
Lokalizacja: KrakĂłw
KOledzy pomóżcie naszej znajomej bo ona naprawde kocha to auto :) a ja za bardzo nie moge nic sugerowac bo nie siedze na tyle w temacie!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2007, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Lublin
Hej, ja mialem podobnie, do tego lecial czarny dym i palil 100/100, predkosc maksymalna 40km/h. Wymiana dwoch cewek i przeplywomierza przywrocila moja beti do zycia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: WrocÂław
W serwisie mówią coś o głowicy i uszczelce pod głowicą... Teraz nie wiem, czy tylko chcą ściągnąć ze mnie kasę, czy to prawda.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 12:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: inowroclaw
A gdy zapala to kopci na biało :22:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 14:53 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Nulka22 napisał(a):
W serwisie mówią coś o głowicy i uszczelce pod głowicą... Teraz nie wiem, czy tylko chcą ściągnąć ze mnie kasę, czy to prawda.


Zdejmowanie głowicy to już dość kosztowna chyba operacja, więc na Twoim miejscu, w miarę możliwości oczywiście, próbowałbym zasięgnąć opinii innych mechaników.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 18:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Jakby cos bylo z uszczelka pod glowica nie tak to raczej by bylo to slychac przy odpaleniu... a wydaje mi sie ze powinni wtryski sprawdzic.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Byc moze pekl pierscien... :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2007, 21:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Najlepiej bedzie zdac kopulke (pokrywe zaworow) i zmierzyc cisnienia w cylindrach, mialem kiedys taki przypadek ze moja beta jezdzila i nagle umarla, sprawdz bagnet z olejem i KOMPRESJE w silniku, jezeli nie ma kompresji to albo uszczelka albo pekniety piescien w tloku... ogolnie droga zabawa, w 6-cylindrowce dalem 4.000zl naprawa z czesciami, trzeba rozebrac prawie caly silnik.... :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Lokalizacja: WrocÂław
Masz rację. Coś takiego się stało, jak napisałeś... Muszę kupić nowy silnik:( Tak mi doradzili w serwisie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2007, 18:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: LEGNICA
nulka
.postaraj sie jeszcze zaciagnac auto do innego mechaniora i nie mówiac mu o opini serwisu niech on zdiagnozuje usterke jak potwierdzi to samo to bedziesz pewna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2007, 08:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Zaprowadz auto do AUTO-CHIP we wrocku przy Legnickiej, pewnie znasz ten warsztat beemki...polecam:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL