Tomek P napisał(a):
Witam Beemkowiczow
Mam nastepujace pytanie:
- wymenilem,tzn mechanik mi wymienil to co w alternatorze bylo juz do wymiany, miedzy innymi szczotki i łożyska, przed wymiana ładowanie był na poziomie 13,45-13,50, po wymianie, wzroslo raptem do 13,80-13,90
-teraz pyatnie: powiedzial mi ten ze mechanik ze moze to byc wina regulatora napiecia?
-słyszalem ze regulator ten jest zazwyczaj wymieniany wraz ze szczotkami?
-czy mozna wymienic same szczotki bez regulatora?
-jaka moze byc inna przyczyna niskiego ładowania niz regulator napiecia?
-jest to BMW 318 E46 z 99r.
z gory dzieki
pozdrawiam
masz prawidlowe ladowanie..
ad 1/ tak ..regulator napiecia...sa rozne 14V i 14.5V
ad 2/ tez odpowiedz tak
ad 3/ mozna wymienic same szczotki...ale sie nie oplaca
ad 4/ przyczyna moze byc...slizgi /potocznie komutator/ /slaby styk szczotkow/ mostek prostowniczy /diody/