BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 22:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 16 czerwca 2012, 20:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
Witam szukałem na forum lecz nie znalazlem wiec pytam. W mojej BMW padl ostatnio alternator ktory jest chlodzony ciecza :mad: był on wymieniony przez poprzedniego wlaściciela ponad rok temu na uzywke ktora długo nie poslużyla i zastanawiam sie czy szukac dalej uzywki czy moze kupic z allegro regenerowany? Regenerowany mogł bym kupic za 800zł, tak ustalilem z gościem, jest na rocznej gwarancji,uzywany byl by troche tanszy za to nie wiadomo ile by pochodził. Czy ktor ma jakies doświadczenia z tymi regenerowanymi altkami??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 16 czerwca 2012, 21:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ja mam regenerowany i juz przelatał 30 tys.Jak koles daje gwarancje na rok to bym brał :cwaniak:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 16 czerwca 2012, 23:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 381
Lokalizacja: Racibórz (SRC)
Moje BMW: E46/E39
Kod silnika: M54B25/M57
Garaż: E46 QP : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=131254
E36 sedan: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3&start=20
A nie lepiej zregenerować Twój alternator. Podejrzewam, że koszty były by niższe ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 17 czerwca 2012, 23:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
mozna ale czytalem kilka wypowiedzi ze taka regeneracja moze nie na długo starczyc jakis tam problem z diodami, chcę uniknac kolejnego staniecia na srodku drogi bez pradu, podobno trudno uszczelnic ten alternator i czasami po wymianie diod potrafiaa one znowu strzelic niby ciezko dobrac odpowiednie chyba zdecyduje sie na regenerowany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 08:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ale tamten jest przeciez regenerowany z takiego samego jak twój kolego ma te same wady wrodzone użyj logiki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 08:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Mysle ze na 7er.pl chlopaki maja obcykany temat i wiedza do kogo wyslac, zeby dobrze zregenerowal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 09:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dokładnie zregeneruj swój koszt 200-300zł i po problemie.
Czasem jest tak,że jak padnie łożysko to wybija się obudowa wtedy trzeba kupić drugi alternator bo naprawa się nie opłaca ale jak twój ma wadę "elektryczną" zregenerujesz i będzie ok. Zresztą gość od regeneracji powie Ci w jakim jest stanie i czy opłaca się regenerować.
U brata w 540i regenerowaliśmy i jeździ już z pół roku bezproblemowo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 20:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
Wiec tak rozmawiałem z 3 gosciami ktorzy regeneruja alternatory i rozruszniki i tak :

jeden jak sie dowiedzial ze bmw i ze nietypowy alternator z miejsca powiedział 500zł i na temat gwarancji krecił nosem :wstyd:

nastepny powiedział ze musi sprawdzic ze na pewno da sie zrobic cena od 300 do 600 i miesiac gwarancji na to co zrobi na pytanie o szczelnosc powiedział ze złozy tak jak bylo i na pewno bedzie ok :wstyd:

i trzeci majster cos slyszal ze moga to byc diody ze cos tam ciezko to zrobic moze sie podjac ale gwarancji nie daje :wstyd:

jeszcze poszukam czegos w okolicy domu ale jak dalej rozmowa z majstrami bedzie taka to chyba zdecyduje sie na ten regenerowany z allledrogo moze i cena wyzsza ale choc by na ten rok bedzie spokoj. Nie chciał bym wyjechac na wakacje i zastanawiac sie tylko czy mi nie padnie ladowanie. na forum 7er czytałem bardzo rozne opinie jedni sami robili i byla to naprawa chwilowa inni zapomnieli co to alternator na regenerowany raczej nikt sie nie uskarzał wiec na niego sie raczej zdecyduje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 22:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ale bzdura.
To jest zwyczajny alternator tylko w obudowie.
W porządnym zakładzie koszt regeneracji identyczny jak każdego innego alternatora 150-400zł zależy co trzeba wymienić i jaka jest cena części. Zazwyczaj najdroższy jest regulator napięcia reszta to taniocha.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 18 czerwca 2012, 23:33 
O jakiej szczelnosci pan mowil? Przeciez tam jeden duzy oring jest i nic wiecej... Oring kup sobie w aso bo jest tani jak barszcz. Jak beda wymieniac diody to popros zeby wymienili jak najwiecej a nie tylko te padajace bo pozniej nie bedziesz mial maksymalnego ladowania tylko takie w granicach "normy".


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 19 czerwca 2012, 00:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
LeSiO napisał(a):
O jakiej szczelnosci pan mowil? Przeciez tam jeden duzy oring jest i nic wiecej... Oring kup sobie w aso bo jest tani jak barszcz. Jak beda wymieniac diody to popros zeby wymienili jak najwiecej a nie tylko te padajace bo pozniej nie bedziesz mial maksymalnego ladowania tylko takie w granicach "normy".

No ja dokladnie nie wiem czytałem ze ciezko je uszczelnic jeden ktory mam od poprzedniego wlasciciela auta jest zamazany sylikoniem wiec cos probowal ja jeszcze go nie otwieralem a na tym ktory padlteraz w aucie mialem ladowanie w granicach 13V i wydaje mi sie ze przez to nie dzialało DSC ale tego nie jestem pewny. Na poczatku lipca bede w domu i wtedy poszukam jeszcze jakiegos dobrego warsztatu ktroy mogl by to zrobic zawsze pare groszy na wakacje zostanie :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 20 czerwca 2012, 20:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
alternator oddany do fachmana ktory sprawdzi i wymieni diody lozyska sprawdzi co trzeba zlozy na nowych cześciach i da gwarancje :hyhy: jak koszta beda znosne to naprawie sobie ten drogi i bedzie w razie W na wymiane :super: jak dorwe jakis aparat to zdam foto-relacje z wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TUB44 wymiana alternatora
PostNapisane: 5 lipca 2012, 17:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 419
Lokalizacja: Jelenia Góra
Moje BMW: e39
Kod silnika: M62B44
alternator zrobiony i dziala :super: koszt naprawy 350 zł z gwarancja spec wymienil diody regulator i 2 lozyska wiec naprawie tez drogi bedzie na zapas. Prad ładowania 14,2V.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL