BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2.0 kontra 2.0 w E36 - różnica
PostNapisane: 22 maja 2006, 08:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
Witam. Problem odkryty wczoraj... dotyczy dwóch E36 z 2.0 vanos.. mój '93, jego '92.
Nie wiem czy dobrze wytłumacze ale spróbuje:
Mój wkreca się bardzo dobrze, równo i dostaje kopa po 3.5 tyś., szybciej się wkreca ale ogólnie obroty nie są adekwatne do przyspieszenia...,
jadąc tą drugą to jakbym jechał jakimś innym autem...!! Jest naprawde róźnica, przyspieszenie niesamowite w porównaniu do mojej, ciągnie równo od 0, coprawda wolniej się wkreca ale obroty przekładają się bardziej na przyspieszenie... nierozumiem... o co chodzi... czy ma ktoś na to jakiś pomysł?? dadam że oba jeżdzą na tym samym gazie sekwencyjnym.... pozdrawiam...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, 08:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 208
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E30x2
Kod silnika: M42B18/M52B28
a moze macie inne dyferencjaly

_________________
Obrazek
BMW-e30.PL / MyE30.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2006, 12:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
A czy ustawienia instalacji gazowych są takie same?
Dla pewności można sprawdzić na benzynie. I czy silniki mają podobny przebieg?
Ale przede wszystkim regulacja gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2006, 19:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
Witam. dawno nie było mnie na necie... wracając do sprawy, pytanie... czy może mieć wpływ sam tłumnik końcowy? Mam 2.0 a tłumnik założyłem od 1.8is... wiem, że to głupio ale była okazja, był w b. dobrym stanie... i zamontowałem, dopiero teraz skojażyłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2006, 22:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Wiele rzeczy powoduje różnicę. Poczynając od przebiegu, stanu silnika, katalizator, uszkodzony przepływomierz, regulację gazu, filterki gazu, jakość gazu, tłumik "sportowy" czasem pogarsza "kopa", oczywiście mogą być różne dyfry, albo uszkodzone sprzęgło, skoro ryczy a nie jedzie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2006, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: Siedlce/Otwock
Moje BMW: E36 COUPE 330i 6b
Kod silnika: E36 TOURING 344i 6b
Witam... udało się ale nie do końca. Odkryliśmy luźno leżący przewód który okazał się podciśnieniem, przez co gaz pracował w trybie awaryjnym. Podłączyliśmy, coprawda to nie jest jeszcze to ale jest już o wiele lepiej, teraz regulacja i zobaczymy dalej... to w najbliższym tygodniu... Jeśli chodzi o tlumnik to mam normalny nie sportowy ale jak mówiłem wcześniej od 1.8is więc może jeszcze to zmienie...
W czym może mi pomóc podłączenie sie pod komputer w tej sprawie...??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2006, 20:52 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Akrobeta napisał(a):
luźno leżący przewód który okazał się podciśnieniem

który to przewód :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 79 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL