BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] informacje o DPF objawy silników wysokoprężnych
PostNapisane: 7 października 2012, 09:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 194
Lokalizacja: Śląsk
Witam, jestem przed zakupem E60 i mam pytanie odnośnie DPF. Czy wszystkie e60 mają go fabrycznie montowane, czy to od jakiegoś rocznika zależy?
Trochę boje się tego wynalazku z uwagi że obecnie mam 407sw i przez okres roku nikt nie potrafił mi usunąć faze wypalania FAP.
Kolejna sprawa to jaki silnik wybrać wiadomo 3.0 d to dużo lepsze osiągi, akustyka silnika kosztem minimalnie większego spalania od 2.0.
Pomiędzy silnikamia 520d, 525d, 530d jaki według was jst najmniej awaryjny i tańszy w naprawach.
Interesują mnie roczniki 2004-2006 oczywiście skrzynia automat z racji nie przejmowania się sprzęgłem i kołem dwumasowym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] informacje o DPF objawy silników wysokoprężnych
PostNapisane: 7 października 2012, 09:52 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
z poczatku produkcji silniki byly bez DPFu, w BMW jest on duzo mniej klopotliwy niz w papagajach dlatego że da się go kompem wypalić.

Najlepiej oczywiście 3.0 z uwagi na elastykę i spalanie, oraz późniejszą ewentualną sprzedaż auta.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] informacje o DPF objawy silników wysokoprężnych
PostNapisane: 7 października 2012, 18:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 43
Posty: 1433
Lokalizacja: Krakow, UK
Moje BMW: G30 520d M-pakiet
Kod silnika: B47
larencase napisał(a):
Interesują mnie roczniki 2004-2006 oczywiście skrzynia automat z racji nie przejmowania się sprzęgłem i kołem dwumasowym


DPF-a zaczęli montować seryjnie od marca 2004 r., w automacie zamiast sprzęgła i dwumasy masz konwerter i koszty są na podobnym poziomie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] informacje o DPF objawy silników wysokoprężnych
PostNapisane: 10 października 2012, 20:33 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 36
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
z kazdego auta mozna go poprostu usunac, nie jest to wymog wiec na przegladzie auto przejdzie testy bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] informacje o DPF objawy silników wysokoprężnych
PostNapisane: 11 października 2012, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 36
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Tak, tylko nowy jest drogi a zamiennik szybko siada.
Wiem z doswiadczenia, bo wlasnie duzo e60 podjezdrza, szczegolnie pierwsze modele


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL