picia9669 napisał(a):
wezyk podcisniena sluzy do pracy regulatora cisnienia paliwa, ten ma za zadanie utrzymac roznice cisnien w listwie wtryskowej a kolektorem ssacym na stalym poziomie, bo steruje sie czasem wtrysku a nie konkretna dawka paliwa, i musi byc stale cisnienie, zeby paliwo bylo odpowiednio dawkowane. Czyli na wolnych obrotach cisnienie paliwa na listwie wtryskowej powinno byc ok 2,8 - 3 barow (cisnienie regulatora odjac podscisnienie c kolektora (3 - 0,6 bar)) , a przy pelnym gaznie (podcisnienie = cisnieniu atmosferycznemu, czyli podcisnienie =0, to regulator wtedy daje 3,5 bara).
Aby wykluczyc filtr paliwa trzeba zmierzyc cisnienie paliwa przed filtrem, mialem raz taki przypadek, ze pompka skonczyla swoj zywot bo walila caly czas na max, a cisnienie przed filtrem dochodzilo do 4,5bara, zeby za filtrem utrzymac te 3 bary.
Oj panie chyba się troszkę mylisz w BMW niema ciśnienia paliwa względnego tylko bezwzględne.
Prosto mówiąc regulator nie korzysta z ciśnienia w kolektorze tylko ciśnienia atmosferycznego i dlatego ciśnienie paliwa ma być ciągle 3,5 bara.
Ja też byłem tym zaskoczony no ale tak już jest.