BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 22:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 17 września 2009, 19:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Po czym poznać że moja magiel jest do wymiany??
Pytam bo mam wrażenie że strasznie ciągnie mi ją po koleinach musze kierować dwoma łapkami...ale na prostm nie dziurawym asfalcie to bajeczka..
Lepiej nową czy regeneracja czy używka i przypuszczalny koszt takiej imprezki...
Dodam że ogumienie to; 225/45/17 cali.
:niepewny:


Ostatnio edytowano 17 września 2009, 19:44 przez Jasiu 1979, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 09:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Podbijam temat...nikt nie wie...

_________________
Nie bądż cieć, kup R6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 129
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: e46
Jasiu 1979 napisał(a):
Pytam bo mam wrażenie że strasznie ciągnie mi ją po koleinach musze kierować dwoma łapkami...ale na prostm nie dziurawym asfalcie to bajeczka..


Cześć
U mnie jest podobnie. Niestety chyba taki urok szerokich opon + polskie drogi. Dodam że opony mam dokładnie w takim samym wymiarze.

pozdrawiam

_________________
e46 318d Touring

Moje e46 viewtopic.php?p=622393


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 09:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 207
Lokalizacja: Wloclawek
wystarczy założyć 205/45/17 i problemu nie ma ,
za ciąganie na koleinach mogą też odpowiadać gumy na wahaczach przednich


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 09:40 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 51
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e46 touring
Kod silnika: M47
Jakbys mial magiel uszkodzony tak jak ja kiedys to by walilo spod auta na najmniejszych nierownosciach jakimi sa np.polskie drogi jakbys jechal caly czas przez przejazd kolejowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 10:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 129
Lokalizacja: 3miasto
Moje BMW: e46
barti napisał(a):
za ciąganie na koleinach mogą też odpowiadać gumy na wahaczach przednich


Ja jestem tuż przed wymianą tulei w przednich wahaczach oraz łącznika stabilizatora z przodu więc może też mieć wpływ na prowadzenie się auta.
Aczkolwiek zgodzę się w 100% w przedmówcą :ok: że wystarczą 205 i jak problem znika. Zanim zasiadłem do swojego e46 śmigałem mondeo właśnie na takich oponkach i tam takie zjawisko nie występowało a maglownica byłą do regeneracji :)

_________________
e46 318d Touring

Moje e46 viewtopic.php?p=622393


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2009, 15:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PiÂła
barti napisał(a):
wystarczy założyć 205/45/17 i problemu nie ma ,
za ciąganie na koleinach mogą też odpowiadać gumy na wahaczach przednich


Dokładnie tak. Miałem taki sam problem, wymieniłem gumy i nic! Zmieniłem opony na węższe - jak ręką odjął. Ściąganie samochodu w trakcie jazdy to jeszcze "małe miki", dramat zaczynał się podczas hamowania na koleinach - auto uciekało w sronę, gdzie opony miały lepszą przyczepność. Zrezygnowałem z walców na kołach. Albo lans, albo bezpieczeństwo i kultura jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2009, 09:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Dzieki panowie za odpowiedzi...Gumy na wahaczach mam nowe bo zawiasa robiłem kompletnego z przodu potem ustawiłem geometrie myślałem że pomoże ale w takim razie wole bezpieczeństwo i nastepny sezon 205 wkładam te sie wydrze do konca do zimy :cwaniak: .

_________________
Nie bądż cieć, kup R6...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 18:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: BiaÂła Podlaska
Skorzystam z okazji i zapytam. Jak to jest z ta maglownica? Czy napelniana jest olejem ze zbiorniczka wspomagania czy posiada oddzielny olej (jesli tak to jak go dolac tzn gdzie)? Niestety zauwazylem wyciek z maglownicy i musze uzupelnic olej. Ze zbiorniczka wspomagania za wiele nie ucieklo ok 25ml.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2009, 18:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 392
Lokalizacja: uk / okolice leeds
przekladnia jest zasilana plynem ze zbiorniczka , na przekladni moze wygladac ze wyciek jest duzy ale faktyczny moze byc minimalny g


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 1 lutego 2013, 16:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46
Hej mam pytanie po czym poznać że maglownica jest do wymiany.
puka mi coś z przodu w zawieszeniu wymienilem łączniki bo były liche nie pomogło teraz zamówilem tuleje na wahaczach bo gumy w nich są spękane ale na 100 % nie jestem pewny czy to aby na pewno one.
Proszę podpowiedzcie jakie są objawy gdy maglownica jest do wymiany bądź regeneracji:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 18 lutego 2013, 00:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Moje BMW: 318i e46
Kod silnika: M43TU
Witam. Ja również mam problem z maglem. Pod autem pojawiają się plamy oleju od wspomagania. Ze zbiorniczka ubyło trochę płynu. Dolałem do maxa i dalej cieknie z okolic magla a ze zbiorniczka zbyt wiele nie ubywa. Dziwne jest to że autko prowadzi się normalnie, nie pływa na boki, nic nie stuka. Trochę zbiorniczek płynu się pocił, ale to pewnie przez uszczelkę na korku. Mam nadzieje ze to jakiś przewód sparciał lub pękł. Może ktoś z was miał podobny problem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 18 lutego 2013, 08:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
pio.tras napisał(a):
Trochę zbiorniczek płynu się pocił

to taki standard...
- sprawdzić czy nie scieka po przewodzia na magiel,
- jak uzupelnisz plyn i skrecisz kola na max czy pojawia sie buczenie?
- gumy magla nie popekane? czy z nich nie wycieka ?

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 18 lutego 2013, 09:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
ja mam 225 z przodu i tez mnie rzucalo na koleinach.wystarczy pojechac do zakladu ktory regeneruje maglownice i sprawdza za darmo.zdejma oslony i poruszaja by sprawdzic luzy.u mnie byly na lewej listwie.nie do regeneracji.musialem wziasc druga zregenerowana za prawie 1500zl.to byl moj blad bo juz mi ten magiel poprawiali.na stronie http://www.czewcidobmw.pl. maja magle firmy ktora robi czesci do bmw.firma bardzo znana ale oczywiscie zapomnialem kto akurat robil magle.sa to czesci po regeneracji chybq z dwu letnia gwarancja za 1100zl w przypadku oddania swojego magla.moim zdaniem najlepsza i najbezpieczniejsza opcja w przypadku e46.u mnie pp zrobieniu magla calkiem inaczej auto jedzie w koleinach.roznica olbrzymia wiec polecam to sprawdzic.przy okazji wymiany magla warto wymienic krzyzak ktory moze miec rowniez luzy.kosztuje nie cale 150zl a przy okazji jednej roboty warto go zmienic.ja bede to robil u siebie bo przy sprawnej maglownicy wlasnie tam pokazal sie maly luz.


dodam jeszcze ze moja stara maglownica nie miala zadnych wyciekow ani nie pukala.mimo wszystko miala duzy luz na listwie ktorego nie dalo sie zregenerowac.dlatego warto wlasnie zdjac oslony i dokladnie sprawdzic czy sa tam luzy.mysle ze wiekszosc e46 bedzie je miala.szczegolnie tych ktore maja duze kola chociaz i tych z mniejszymi nasze polskie drogi nie rozpieszczaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 18 lutego 2013, 16:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
nixon napisał(a):
ja mam 225 z przodu i tez mnie rzucalo na koleinach.wystarczy pojechac do zakladu ktory regeneruje maglownice i sprawdza za darmo.zdejma oslony i poruszaja by sprawdzic luzy.u mnie byly na lewej listwie.nie do regeneracji.musialem wziasc druga zregenerowana za prawie 1500zl.to byl moj blad bo juz mi ten magiel poprawiali.na stronie http://www.czewcidobmw.pl. maja magle firmy ktora robi czesci do bmw.firma bardzo znana ale oczywiscie zapomnialem kto akurat robil magle.sa to czesci po regeneracji chybq z dwu letnia gwarancja za 1100zl w przypadku oddania swojego magla.moim zdaniem najlepsza i najbezpieczniejsza opcja w przypadku e46.u mnie pp zrobieniu magla calkiem inaczej auto jedzie w koleinach.roznica olbrzymia wiec polecam to sprawdzic.przy okazji wymiany magla warto wymienic krzyzak ktory moze miec rowniez luzy.kosztuje nie cale 150zl a przy okazji jednej roboty warto go zmienic.ja bede to robil u siebie bo przy sprawnej maglownicy wlasnie tam pokazal sie maly luz.


dodam jeszcze ze moja stara maglownica nie miala zadnych wyciekow ani nie pukala.mimo wszystko miala duzy luz na listwie ktorego nie dalo sie zregenerowac.dlatego warto wlasnie zdjac oslony i dokladnie sprawdzic czy sa tam luzy.mysle ze wiekszosc e46 bedzie je miala.szczegolnie tych ktore maja duze kola chociaz i tych z mniejszymi nasze polskie drogi nie rozpieszczaja


polecam,tez bralem na tej stronie magiel,jest zregenerowany przez firme TRW,pomalowany itd.

_________________
Moja buma: viewtopic.php?f=6&t=73243


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Maglownica e46
PostNapisane: 18 lutego 2013, 16:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 776
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: e90 335xi
Kod silnika: N55B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=96050
dokladnie trw.najlepsza opcja w przypadku zmiany magla.regeneracja nie wiadomo jak bedzie wykonana a zrobiona przez trw mysle ze jest najpewniejsza.ja zrobilem blad ale nie wiedzialem ze mozna kupic za taka kwote.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL