Warsztaty zajmujace sie zwieszeniami wyprasowuja stary sworzen, podtaczaja otwor i wprasowuja nowy. Mi robil to Pan Blonski z Zielonki. Z tego co pamietam to bral 150 za sworzen, ale jak przyszlo wymienic tez tuleje to wychodzila cena podobna co nowego lema z dobrym rabatem. Tyle ze w tej cenie mialem zamontowane

Na trwalosc na razie nie narzekam, ogolnie brak zastrzezen, ale przebieg nie jakis kosmiczny

Jak kiedys probowalem sie dowiedziec np jaki sworzen pasuje, to nikt nie mial takich informacji. Napisz skad jestes, poszukaj warsztatu, ktory specjalizuje sie w zawieszeniach w Twojej okolicy i ich pytaj jaka cena. Jest taniej, ale warunkiem sa markowe wahacze, ponoc w tanich, pokroju SLR nie robia takiej wymiany.
Ogolnie polecam regeneracje jak nie robisz tego sam. Jak masz mozliwosc sam zamontowac, to ja bym chyba jednak kupil Lema a te ewntualnie zregenerowal "na nastepny raz".