Witam. Mam prośbę aby nie usuwać tego tematu, ponieważ przeszukałem forum i nie znalazłem identycznej sytuacji jak u mnie. Posiadam BMW 318i N42B20. Problem polega na tym, że gdy silnik rozgrzeje się do prawidłowej temp. ( wskazówka na połowie ) i się zatrzymam po kilku sekundach obroty zaczynają same rosnąć. Normalnie obroty utrzymują się w granicy 700rpm. Gdy zatrzymam się przez kilka sekund jest ok, lecz po chwili obroty rosną do 1,5k - 2k i spadają. Czasem dojeżdżając do skrzyżowania zauważam, że ekonomizer pokazuje 10l gdy jadę na luzie i po chwili spada do zera. W większości przypadków jakie znalazłem na forum obroty falowały na zimnym silniku. Natomiast u mnie na zimnym silniku jest wszystko ok. Nie robi się to w ogóle, dopiero gdy się rozgrzeje silnik. Zastanawiam się czy to może być wina przepustnicy? Będę wdzięczny za pomoc
