BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 13:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Padnięty Przycisk z mikroprzeł. tylnej szyby touring
PostNapisane: 17 maja 2013, 07:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Witam,
Padł mi przycisk otwierania tylnej szybki w Touringu e46 (szyba zaczęła się sama otwierać), rozpiąłem kostkę przy szybce i problem zniknął. Teraz mam pytanie, mogę mieć sprawny przucisk od turaska e61 tylko pytanie czy one są kompatybilne na zasadzie plug&play?

z góry dzięki za odpowiedź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Padnięty Przycisk z mikroprzeł. tylnej szyby e46 touring
PostNapisane: 17 maja 2013, 07:34 
Offline
Specjalista

Posty: 4442
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
po numerach części na realoem sprawdzisz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Padnięty Przycisk z mikroprzeł. tylnej szyby e46 touring
PostNapisane: 17 maja 2013, 07:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Miłosz napisał(a):
po numerach części na realoem sprawdzisz


to juz sprawdziłem i numer się zgadza, pytam tylko czy samo przełożenie jest bez problemowe czy cos ttrzeba programować/kodować etc??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Padnięty Przycisk z mikroprzeł. tylnej szyby touring
PostNapisane: 18 maja 2013, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: parczew
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47do1
kolego przeszykujac forum znalazłem podobny problem. mam go z reszta i ja, podobno wystarczy czasami poprzeczyszczac miejsca gdzie sie kable przykreca do klapy oraz miejsce w ktorym łączy sie tasma z klapy z kablami-tam moze byc to jakos zaśniedziałe itp. ja jutro u siebie jak wroce z giełdy to zobacze czy coś na szybko-bo niedziela poradze :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL