BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 07:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Silnik 2.5 tds
PostNapisane: 5 czerwca 2006, 02:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: UK
Witka Wszystkim
Mam prośbe ,chciałbym sie dowiedzieć czegoś o silniku 2.5 tds.Żywotność itp.
Z góry wielkie dzieki i pozdro dla wszystkich


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 11:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: ÂŚwidnik/Lublin
Witam. Na pewno muszisz uważać na postawe prawejj nogi. Nie mozez utrzymywać pedału gazu w podłodze, poniewarz moze to odbic sie niekorzystnie na pompie wtryskowej. Wiadomo że tds, jak kazdy inny diesel nie jest przeznaczony do agresywnej jazdy, jesli wcześniej jeździłeś benzyniakiem musisz przyzwyczaić sie do spokojnej jazdy, bo diesel nie wytzymuje takich obrotów jak etylina. Naprawa pompy wtryskowej nie naleźy do najtańszych. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 21:04 
Witam

Co do tego niby delikatnego obługiwania pedału gazu w dieslach to bzdura choć w przypadku tego dizla to ma sens bo remoncik takiej pompy to wydatek rzędu 3kzł :| więc niema jak tdi pd :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2006, 13:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 34
Lokalizacja: ÂŚwidnik/Lublin
Pompa wtryskowa, to chyba największy mankament w tds'ie, ale nie można sie zniechęcać! :) Jeśli Mimut jest juz szczęsliwym posiadaczem tds'a nie należy sugerować mu zmiany wozu. A co do tdi to kultura pracy odbiega od tds'a daleko (oczywiście nie ujmując nic silnikom TDI). Tds'ik pracuje mięciutko, i cięzko odróżnic go od benzynki, a tdi są dużo głośniejsze. Eksploatacj tds'a nie jest kłopotliwa. Jeśli będziemy o niego dbać, jeździc jak człowiek, to bedzie nam wiernie służył i da wiele przyjemności. :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, 16:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: UK
Wielkie dzieki za te informacje.Co do pracy silnika jest super.Pieknie mruczy i bardzo szybko sie wkreca na obroty.Nie piluje go za ostro jezdze dosc spokojnie ale od czasu do czasu nie zaluje sobie pocisnac.Jesli ktos wie jak wyglada obsluga rozrzadu i na co mam jeszcze zwracac uwage to bede bardzo wdzieczny za info.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL