BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 czerwca 2025, 06:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] Rozszczelniony kolektor ssący w 330d
PostNapisane: 30 maja 2013, 21:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Dzisiaj rozszczelnił mi się kolektor ssący przy m57 ... :/ Jak mam powyżej 3k obrotów to czarny dym leci na filtr paliwa :/ brak mocy + okropny czarny dym z wydechu!
Coś strzeliło pod maską i pojawił się dym...
Co może być przyczyną? Dodam że filtr odmy wymieniany pół roku temu na nowy...


Mam pytanie czym to skleić czy może zaspawać? A może nie diablić się tylko nowy kupić ew. używka z alledrogo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Rozszczelniony kolektor ssący w 330d
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 15:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 765
Lokalizacja: O-ka, PL
Moje BMW: e91 touring ///M
Kod silnika: N47
Problem ogarnięty. Profesjonalnie zaspawany kolektor. Zaspawany tj. nacięty plastik dookoła kolektora i wtopiony pas plastiku (ten sam materiał co kolektor), na to jeszcze profilaktycznie "spaw" czyli szeroki pasek plastiku zgrzany dookoła fabrycznego zgrzewu.

Koszt nowego "używanego" kolektora ~500 zł
Koszt zaspawania - 50 zł.

Przy okazji porządnie wymyty kolektor w środku mocną chemią oraz wypłukany karcherem pod max ciśnieniem (był w miarę czysty), przeczyszczone czujniki, wymienione uszczelki. EGR czysty był.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL