BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 czerwca 2025, 05:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 19 lipca 2013, 07:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E46
Kod silnika: 318i
Witam, miałem przykrą sytuację.
Nagle, w czasie jazdy silnka nagle zaczął tracić moc i obroty, mimo redukcji na niższe biegi i dodawania gazu było coraz gorzej a później zgasł w ogóle. Nie dawał się uruchomić (kręciłem, kręciłęm i nic).
Jak trochę postał, to jakby chciał zaskoczyć, było tak kilka razy. Po przewiezieniu na lawecie do warszatu skurczybyk odpalił jakby nigdy nic. I teraz też wszystko OK. Po podpięciu do komputera nie stwierdzono żadnych błędów ani teraz ani w przeszłości. Mechanicy mają się nim dziś przejechać po części, a jak nic ne stwierdzą to chcą przeczyścić pompę i mówią żeby jeździć dalej.
Obawiam się, że sytuacja może się powtórzyć, a przecież auto musi być pewne. Nie wiem czy to istotne, przebieg wynosi 97 tys. km, przed całą tą sytuacją paliwa było "ponad" rezerwą, a jak odpaliłem w tym warsztacie zapaliła się rezerwa.

A właśnie w tym momencie dzwoniłem do warsztatu z tym info o rezerwie i mechanik powiedział, że też o tym właśnie pomyślał i sprawdzi jakąś pompę pomocniczą która pompuje z komory do komory.

A CZY WY MACIE JAKIŚ POMYSŁ NA INNĄ PRZYCZYNĘ ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 19 lipca 2013, 15:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
Jaki masz alarm?

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 22 lipca 2013, 12:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E46
Kod silnika: 318i
W ogóle nie mam. Tylko immobiliser. Jakby ktoś się zlitował i "ciupnął", to bym kupił E90 albo E92.

Przez dwa dni grzebali i nic nie znaleźli. Zalecenie było - jeździć, wszystko jest ok. I było. Do momentu odbioru z warsztatu. Nie odpalił (w sumie lepiej że u dziadów niż na mieście).

Dalej nic nie wiedzą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 22 lipca 2013, 13:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 50
Posty: 1605
Lokalizacja: śląsk/Gliwice
Moje BMW: 530 diesel
Kod silnika: M57D30
Garaż: Moje Byłe Sreberko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=101097

Moja Obecna CZARNA PERŁA
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 3#p1477693

Moje obecne GRAYowe e61 SILVER BULLET
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163310
Bo mam wrażenie, że właśnie immo Ci odcina.

_________________
Moje Byłe Sreberko

Moja Obecna Czarna Perła


Mój Obecny GRAY Silver Bullet

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 23 lipca 2013, 09:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E46
Kod silnika: 318i
Jako przyczynę upatrują teraz "nieprzelewanie" paliwa z jednej komory (lewej, patrząc z tyłu - pełna) do drugiej (prawej - pusta) zbiornika paliwa, który znajduje się pod siedzeniem pasażerów. Nie mogą dojść, czy odbywa się to za pomocą pompy, czy na zasadzie podciśnienia.

Pomóżcie !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 23 lipca 2013, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 128
Moje BMW: e36 sedan 93r.
Kod silnika: m43b16
Raczej podciśnienia. To niech sprawdzą wydajność Twojej pompy.

_________________
podpis nie zgodny z regulaminem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 25 lipca 2013, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E46
Kod silnika: 318i
Pompa jest sprawna. Stwierdzili, że przyczyną jest nieprzelewanie paliwa z lewej komory do prawej, ale nie wiedzą dlaczego tak się dzieje. Przy przewodzie wyrównawczym gmerali, i nic. Odesłali do warsztatu Kulawika na Bokserskiej - macie swoje opinie na jego temat ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 318i N42 - czy wymieniać pompę paliwa czy inna przyczyna
PostNapisane: 26 lipca 2013, 17:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: E46
Kod silnika: 318i
Pan Kulawik stwierdził, że przyczyną jest pompa ssąca strumieniowa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL