BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 10:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] M3 3.0 pomocy
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Wolne obroty rzędu 500/min. Nie pali równo. Wszystkie świece są okopcone. Wymieniłem sondy, świece nowe, cewki okey, nowy czujnik położenia przepustnicy i czujnik temperatury, komputer nie wykazuje błędów. Co mogło nawalić? Nie chcę wydawać kolejnej kasy na mechaników. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 21:06 przez maleckis, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 22:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
sprawdzales stan i naciag lancucha rozrzadu??

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2006, 23:37 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
na poczatek zmierz kompresje na cylindrach . Sprawdzałes iskre na wszystkich swiecach ? jesli jest ok, to trzeba się zając ukł. paliwowym - cisnienie paliwa, wtryskiwacze .. czesto są zasyfione i efekt podobny do Twoich objawów

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2006, 06:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 690
Lokalizacja: Centrum
Moje BMW: M450i
Kod silnika: M62B46+MOD
Podłącz kompa pod autko i sprawdz przepływke tylko nie na postoju tak jak to robi większość (znawców) musisz przejechać sie samochodem i zobaczyć jake dane pokazuje w czasie jazdy bo nie zawsze wyjdzie na kompie że jest ubita a po takim teście będziesz wiedział czy działa czy stoii praktycznie w miejscu. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, 16:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Przepływka działa. Samochód chodzi ok na wolnych obrotach, ale tylko, gdy jest w ruchu, na luzie lub przy włączonym sprzęgle. Jeżeli stoi to obroty spadają. Nie wiem, co odpowiada za statykę auta: ślimak na skrzyni biegów, czujnik ABS, czy elektronika prędkościomierza? Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL