BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 15:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 26 września 2013, 13:16 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 47
Posty: 2
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57B30
Witam wszystkich.
Mam do Was takie pytanie,otoz interesuje mnie roznica we wkladzie termostatu w 530d e39 m57 a 330d m57n. Wiem ze na pewno roznia sie obudowa ale ciekawi mnie czy wklad jest identyczny, czy ktos zwracal na to uwage :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 1 października 2013, 10:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 129
Moje BMW: e46 330d 184KM
Kod silnika: M57
Garaż: Było: e39 530d 184KM, e39 520i 150KM
witam,
mam akurat 530d m57 i wymienialem termostat ostatniej zimy,
wymienialem u znajomego mechanika i mowil mi on, ze nie da rady wymienic samego wkladu, bo wklad ma w sobie odczynnik pod cisnieniem i wkladany jest w ta obudowe plastikową, dlatego wymienia sie termostat w komplecie z obudowa
takie informacje mi przekazal
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 3 października 2013, 18:50 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 47
Posty: 2
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57B30
Dzieki kolgo,ale juz wiem ze sam wklad da sie przelozyc i nie jest to jaks wielka filozofia :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 4 października 2013, 08:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 129
Moje BMW: e46 330d 184KM
Kod silnika: M57
Garaż: Było: e39 530d 184KM, e39 520i 150KM
oki jak da rady to dobrze, przynajmniej duzo mniejsze koszty ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 70
Lokalizacja: tychy
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: m57
Czy zna ktos jak jest numer tego wkładu ? Albo gdzie kupić ?

_________________
polakieruje wszystko co sie da jak i to czego sie nie da ,,, i nawet mi to wychodzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 20:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 3643
Lokalizacja: PL / DE / NL / UK
Moje BMW: E46
do zmiany termostatu potrzebna jest uszczelka 071.650 elring, same wklady nie sa w sprzedazy raczej, a termostat z tanszych mozna kupic hans pries numer HP 501 143 (obudowa prostokatna - rozstaw srub), ale sa 2 rodzaje :) roznica w obudowie albo prostokątna albo nie do konca prostokątna taka jak w starych e39 do wrzesnia 99 i tam idzie termostat VERNET włoski TH6941.88J. do pozostalych idzie ten kwadratowy VERNET TH6492.88J, oba sa jak widac w kodzie na 88 stopni.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 grudnia 2013, 23:46 przez pawelos666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M57B30 termostat roznica we wkladzie
PostNapisane: 3 grudnia 2013, 21:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Jakiego rzędu oszczędności to będą?
Oryginalny termostat kosztuje jakieś 250 pln, zamiennik Gates'a ok. 150, termostat EGR oryginał koło 120 pln, a ile kosztuje wkład, że opłaca się go wymieniać samego?

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL